ˆ

Sekretarz Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-09-22 12:03:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Jan Makarewicz

Sekretarz wykonuje funkcję kierownika administracyjnego Urzędu Miejskiego i w tym zakresie:
- opracowuje czynności dla poszczególnych stanowisk,
- informuje burmistrza o konieczności dokonywania zmian personalnych,
- nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych,
- prezentuje nowo przyjętych pracowników,
- dba o wygląd budynku urzędu i jego otoczenia,
- planuje koszty utrzymania urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie gminy,
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa burmistrza,
- pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem urzędu,
- współpracuje z radą gminy i nadzoruje pracę sekretariatu rad,
- współpracuje z sołectwami i zapewnia udział przedstawiciela urzędu na zebraniu wiejskim,
- przeprowadza okresowe kontrole posiadania zbiorów prawnych kompletowanych przez stanowiska pracy,
- przedstawia burmistrzowi propozycje do powierzania określonych czynności pracownikom,
- współpracuje z sąsiednimi gminami,
- przyjmuje ustne oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy,
- prowadzi rejestr skarg i wniosków,
- wykonuje inne czynności powierzone mu na podstawie art.33 ust.4 ustawy samorządowej
« powrót do poprzedniej strony