Zadania
Szczegóły informacji
PODZIAŁ ZADAŃ I KOMPETENCJI
Informacja ogłoszona dnia 2019-01-30 11:53:15 przez Agnieszka Ratyńska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Do zadań KOMISJI GOSPODARKI I BUDŻETU należą sprawy z zakresu:
1. Planowania strategicznego rozwoju gminy.
2. Ładu przestrzennego, gospodarki terenami i ochrony środowiska.
3. Budżetu gminy i jego wykonania.
4. Opiniowania planów rzeczowo- finansowych gminy.
5. Gminnych dróg, ulic, mostów i placów oraz organizacji ruchu drogowego.
6. Tworzenia polityki preferencji dla lokalnych podmiotów gospodarczych.
7. Wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych.
8. Ustalania procedury budżetowej.
9. Gospodarki mieniem komunalnym.
10. Budownictwa mieszkaniowego.
11. Współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw.
12. Handlu, usług i gastronomii.
13. Inspirowania i nakreślanie tematyki rzeczowej z zakresu rolnictwa.
14. Utrzymania czystości oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych.
15. Bezpieczeństwa obywateli i stanu porządku publicznego.
16. Ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej.
17. Stanu sanitarno - porządkowego gminy.
18. Działalności sołectw i rad sołeckich.
19. Usytuowania reklam na mieniu komunalnym i w pasie drogowym.
20. Oznakowania oraz utrzymania ulic pod względem bezpieczeństwa.
21. Planów finansowo - rzeczowych Rad Sołeckich.
22. Zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną.
23. Nadzoru nad działalnością gminy w związkach i stowarzyszeniach komunalnych.
24. Współpracy z samorządami gospodarczymi i organizacjami pozarządowymi.
25. Prowadzenia polityki promocyjnej gminy.
26. Utrzymania zieleni i cmentarzy.
27. Opiniowania spraw z zakresu działalności Komisji.
1. Planowania strategicznego rozwoju gminy.
2. Ładu przestrzennego, gospodarki terenami i ochrony środowiska.
3. Budżetu gminy i jego wykonania.
4. Opiniowania planów rzeczowo- finansowych gminy.
5. Gminnych dróg, ulic, mostów i placów oraz organizacji ruchu drogowego.
6. Tworzenia polityki preferencji dla lokalnych podmiotów gospodarczych.
7. Wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych.
8. Ustalania procedury budżetowej.
9. Gospodarki mieniem komunalnym.
10. Budownictwa mieszkaniowego.
11. Współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw.
12. Handlu, usług i gastronomii.
13. Inspirowania i nakreślanie tematyki rzeczowej z zakresu rolnictwa.
14. Utrzymania czystości oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych.
15. Bezpieczeństwa obywateli i stanu porządku publicznego.
16. Ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej.
17. Stanu sanitarno - porządkowego gminy.
18. Działalności sołectw i rad sołeckich.
19. Usytuowania reklam na mieniu komunalnym i w pasie drogowym.
20. Oznakowania oraz utrzymania ulic pod względem bezpieczeństwa.
21. Planów finansowo - rzeczowych Rad Sołeckich.
22. Zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną.
23. Nadzoru nad działalnością gminy w związkach i stowarzyszeniach komunalnych.
24. Współpracy z samorządami gospodarczymi i organizacjami pozarządowymi.
25. Prowadzenia polityki promocyjnej gminy.
26. Utrzymania zieleni i cmentarzy.
27. Opiniowania spraw z zakresu działalności Komisji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zbąszynek |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jan Mazur |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jan Mazur |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-30 11:51:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-30 11:53:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-12 14:52:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 740 raz(y) |