Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomościSzczegóły informacji
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Mienia Komunalnego i Geodezji
Ogłoszono dnia: 2013-03-28 10:47:22
Termin załatwienia
30 dni od dnia złożenia wniosku
Osoba kontaktowa
Halina Kaczmarek
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 14
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 14
Telefon kontaktowy
(0-68) 384 91 40 wew. 37
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Wydanie postanowienia, a w dalszej kolejności wydanie decyzji zatwierdzającej
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Zbąszynku
ul. Rynek 1
Biuro nr 14
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości z załącznikami :
1) dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
2) wypis z rejestru ewidencji gruntów,
3) decyzja o warunkach zabudowy jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku
4) wstępny projekt podziału z wyjątkienm podziałów, o których mowa w art.95 ustawy o gospodarce nieruchomościami
5) wykaz zmian gruntowych
6) wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej
7) mapka z projektem podziału
1) dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
2) wypis z rejestru ewidencji gruntów,
3) decyzja o warunkach zabudowy jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku
4) wstępny projekt podziału z wyjątkienm podziałów, o których mowa w art.95 ustawy o gospodarce nieruchomościami
5) wykaz zmian gruntowych
6) wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej
7) mapka z projektem podziału
Czas realizacji
30 dni
Opłaty
Wolne od opłat skarbowych
Tryb odwoławczy
Możliwość złożenia odwołania w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia decyzji, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Zbąszynka
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U z 2016 poz. 2147 ze zm. )
2. Rozporządzenie Rady ministrów z dnia 7 grudnia 2004r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268 poz. 2663);
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257)
4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1827 ze zm.)