ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy Drukuj informacjęSprawa: Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Szczegóły informacji

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Infrastruktury Technicznej

Ogłoszono dnia: 2013-02-05 12:08:41

Termin załatwienia

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania (data doręczenia organowi właściwemu w sprawie kompletnego wniosku).

Osoba kontaktowa

Hieronim Muszyński

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
biuro nr 6
 

Telefon kontaktowy

(068) 384 91 40 wew. 39

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
biuro nr 6
lub przesyłka pocztowa za potwierdzeniem odbioru na adres wnioskodawcy.

Wymagane Dokumenty

Do wniosku o wydanie decyzji przenoszącej decyzję o ustaleniu warunków zabudowy na rzecz innego inwestora należy dołączyć:
1. Kserokopię decyzji o ustaleniu warunków zabudowy z potwierdzoną jej ostatecznością .
2. Oświadczenie podmiotu, na rzecz którego decyzja została wydana, o wyrażeniu zgody na przeniesienie tej decyzji na rzecz wskazanego podmiotu lub podmiotów.
3. Oświadczenie podmiotu, na rzecz którego decyzja ma być przeniesiona o przyjęciu na siebie wszystkich warunków zawartych w decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.
4. W przypadku działania przez pełnomocnika albo prokurenta – pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy.
5. W przypadku składania wniosku przez podmiot nie podlegający obowiązkowi wpisu w KRS – dokumenty potwierdzające sposób reprezentacji wnioskodawcy

Czas realizacji

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania (data doręczenia organowi właściwemu w sprawie kompletnego wniosku).

Opłaty

1. Od przeniesienia decyzji o ustaleniu warunków zabudowy na rzecz innej osoby – 56 zł /
UWAGA: Nie podlega opłacie skarbowej dokonanie czynności urzędowej, wydanie zaświadczenia oraz zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego/.
2. Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo prokury – 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
3. Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Gminy Zbąszynek, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, Bank Spółdzielczy w Siedlcu, numer rachunku :  62 9660 0007 0010 1710 2000 0020. Możliwe jest również dokonanie zapłaty opłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Zbąszynku
4. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.

Tryb odwoławczy

Od decyzji o warunkach zabudowy stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Zbąszynka.

Uwagi

Organ, który wydał decyzję o warunkach zabudowy jest obowiązany, za zgodą strony, na rzecz której decyzja została wydana, do przeniesienia tej decyzji na rzecz innej osoby, jeżeli przyjmuje ona wszystkie warunki zawarte w tej decyzji. Stronami w postępowaniu o przeniesienie decyzji są jedynie podmioty, między którymi ma być dokonane jej przeniesienie.
W celu przeniesienia decyzji o warunkach zabudowy należy złożyć stosowny wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2017 r. poz. 1073 ze zm..)
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U.2016 r. poz. 1827 ze zm.)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony