ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowejDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

Szczegóły informacji

Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych

Ogłoszono dnia: 2013-03-28 10:47:21

Termin załatwienia

Co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy, poz złożeniu pisemnego wniosku organizatora imprezy oraz uzyskaniu niezbędnych opinii i uzgodnień

Osoba kontaktowa

Barbara Niemiec-Kromska

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 8

Telefon kontaktowy

(068) 384 91 40 wew. 44

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 8

Wymagane Dokumenty

Wniosek należy złożyć co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
Wniosek powinien zawierać:
1. Imię, nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedzibę organizatora imprezy.
2. Rodzaj i nazwę imprezy.
3. informację o miejscu i dacie rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia imprezy.
4. Informację o przewidywanej liczbie uczestników imprezy.
5. Wykaz osób reprezentujących organizatoraw sprawach zabezpieczenia miejsca imprezy, podpis organizatora imprezy lub jego przedstawiciela.

Do wniosku należy dołączyć następujące załączniki:
1. Szczegółowy regulamin imprezy, określający zasady zachowania uczestników imprezy.
2. Wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy.
3. Szczegółowy program imprezy.
4. Plan zabezpieczenia miejsca imprezy.
Organizator imprezy przesyła w terminie jak wyżej kopię wniosku wraz z dokumentami określonymi w art. 65a ust. 3 pkt 3 i 4 ustawy do właściwego ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy komendanta powiatowego Policji.

Opłaty

1. Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia - 82,00 zł
2. Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię: 17,00 zł
Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
3. Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.
4. Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
Nr konta bankowego 62 9660 0007 0010 1710 2000 0020 Bank Spółdzielczy w Siedlcu Filia Zbąszynek

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Zielonej Górze w terminie 14 dni od otrzymania decyzji o odmowie wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych ( Dz. U. 2017 poz. 1160),
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2016 r. poz. 1827 ze zm),
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2017 poz. 1257 ze zm.).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony