Gmina Zbąszynek
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500042596-N-2018
z dnia 27-02-2018 r.
Gmina Zbąszynek: Zintegrowany System Ścieżek Rowerowych w gminach Babimost, Kargowa i Zbąszynek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 – 5 i 9 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510178-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500032638-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zintegrowany System Ścieżek Rowerowych w gminach Babimost, Kargowa i Zbąszynek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i
wybudowanie ścieżki rowerowej nr 7 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 302
(Kręcko – Chlastawa) oraz ścieżki rowerowej nr 8 w ciągu drogi
powiatowej 1213F (Dąbrówka Wlkp. – Rogoziniec) w ramach projektu
Zintegrowany System Ścieżek Rowerowych w gminach Babimost, Kargowa i
Zbąszynek, zgodnie z posiadaną dokumentacją (Programem
Funkcjonalno-Użytkowym w zakresie ścieżki nr 7 i ścieżki nr 8 oraz
dokumentacją projektową w zakresie części ścieżki nr 7) stanowiącym
załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych
zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz zastrzega sobie
prawo akceptacji rozwiązań. Zamawiający przewiduje możliwość składania
ofert częściowych na następujące części: - Część I - Zaprojektowanie i
wybudowanie ścieżki rowerowej nr 7 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 302
(Kręcko – Chlastawa) - Część II - Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki
rowerowej nr 8 w ciągu drogi powiatowej 1213F (Dąbrówka Wlkp. –
Rogoziniec) - Część I I. W ramach zadania nr 7 „Zaprojektowanie i
wybudowanie ścieżki rowerowej od miejscowości Kosieczyn do miejscowości
Chlastawa, wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 302” wykonawca wykona ścieżkę
projektowana jako: Ścieżka rowerowa o szerokości 2,5 do 5 m składająca
się z odcinków: - teren wsi Chlastawa, - odcinek Chlastawa – Kosieczyn,
na który Zamawiający ma dokumentację techniczną wraz z wszelkimi
pozwoleniami, - odcinek we wsi Kosieczyn (częściowo biegnący istniejącą
uliczką wsi), - odcinek Kosieczyn – Kręcko z dwoma obiektami
inżynierskimi tj. tunelem pod nasypem kolejowym i kładką rowerową nad
kanałem Gniła Obra. Orientacyjna długość ścieżki dla zadania nr 7 wynosi
5867 m w tym jest już odcinek dla którego Zamawiający ma gotową
dokumentację techniczną o dł. 1049 m.(opisano go w pkt. I.C, I.D, I.E).
Wykonawca wybuduje i odda przedmiot zamówienia do użytkowania w stanie
wolnym od wad i usterek. Uwaga! Zadanie nie obejmuje części ścieżki nr
7, opisanej w PFU, która znajduje się na terenie Gminy Babimost. I.A
Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych (uwaga: podane ilości nie
stanowią podstawy roszczeń wykonawcy, a jedynie określenie parametrów
ilościowych zamówienia): I.A.1 Roboty przygotowawcze: 1. Roboty
pomiarowe dla trasy drogowej w terenie równinnym + operat powykonawczy –
5,585 km 2. Ścięcie i karczowanie drzew wraz z wywozem dłużyc i karpiny
oraz robotami ziemnymi – 630 szt. 3. Karczowanie krzaków i podszycia
ilości sztuk krzaków 3000/ha – 0,3565 ha 4. Zdjęcie warstwy humusu o gr.
30-40 cm z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład 9404 m3 5. Rozebranie
nawierzchni jezdni o szer. 5 m i gr do 50 cm wraz z wywozem gruzu na
składowisko wykonawcy lub inwestora i utylizacją – 415 m2 6. Rozebranie
nawierzchni chodników o szer do 2 m wraz z wywozem gruzu na składowisko
wykonawcy lub inwestora i utylizacją – 940,4 m2 7. Przebudowa ogrodzeń
posesji wraz z robotami ziemnymi oraz wywozem gruzu i utylizacją – 250 m
I.A.2 Roboty ziemne 8. Plantowanie skarp i terenów zielonych 9598,56 m2
9. Wykopy mechaniczne (koparką) w gruncie kat I-II z transportem na
teren inwestycji (dokop), wraz z formowanie i zagęszczanie nasypu –
grunt kat I –II – 9872,9 m3 10. Zabezpieczenie sieci urządzeń obcych
(kabli telekomunikacyjnych) rurami osłonowymi dwudzielnymi typu arot
(nie jest to znak towarowy, a jedynie wskazanie typu rury osłonowej)
wraz z robotami ziemnymi – 100 m 11. Regulacja pionowa studzienek lub
zaworów – 20 szt. I.A.3 Podbudowy 12. Wykonanie warstwy odcinającej
piasku gr 10 cm – 12098,40 m3 13. Oczyszczenie i skropienie warst
konstrukcyjnych – ścieżka – 9923,2 m2 14. Podbudowa z kruszywa łamanego
0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm – 3488,7 m2 15. Podbudowa z
kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm – 2175,2
m2 16. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego
mechanicznie gr 15 cm – 9923,20 m2 17. Wykonanie warstwy gruntu
stabilizowanej cementem o Rm=1,5 Mpa – gr 10 cm – 3522,90 m2
Nawierzchnie 18. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 5 cm –
ścieżka 9923,20m2 19. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej (kostka
koloru szarego) gr 8 cm na podsypce cem-piask. Gr 5 cm – 4539,00 m2 20.
Nawierzchnia (ścieżki rowerowej) z betonowej kostki brukowej kolorowej
(kostka koloru czerwonego) gr 8 cm na podsypce cem-piask. Gr 5 cm –
2175,2 I.A.4 Roboty wykończeniowe 21. Humusowanie terenów zielonych z
obsianiem mieszanką traw przy grubości humusowania 10 cm – 9598,56 m2
22. Wykonanie ścieku terenowego z prefabrykowanych elementów betonowych
(płyta ściekowa typ korytkowy) szer. 0,60 m, na podsypce cem-piask. Gr 5
cm, z wypełnieniem (zalaniem) spoin zaprawą cementową – 231,9 m 23.
Ulepszenie poboczy warstwą kruszywa łamanego gr 10 cm wraz z
zagęszczeniem i profilowaniem – 17,70 m2 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
24. Oznakowanie poziome – cienkowarstwowe – 161,30 m2 25. Oznakowanie
pionowe – ustawienie znaku pionowego – 36 szt. 26. Budowa oświetlenia –
150 m I.A.5 Elemety ulic 27. Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm lub
22x30, na podsypce cem. – piask o grubości 5 cm i ławie z betonu C
12/15 (B15) z oporem – do 0,08 m2 – 1659,4 m 28. Ułożenie betonowych
obrzeży chodnikowych 30x8 cm na podsypcem cem-piask gr 3 cm i ławie z
oporem (0,03m2) – 8821,7 m I.A.6 Inne roboty 29. Przebudowa
napowietrznych linii energetycznych przy budowie dróg 400 m I.A.7 Branża
mostowa 30. Budowa kładki dla rowerzystów – 1 szt. 31. Budowa przejazdu
gospodarczego pod torami kolejowymi – 1 szt I.A.8 Branża konstrukcyjno
budowlana 32 Budowa stanicy rowerowej (małej architektury) 1 szt I.B
Zadanie składa się z 2 etapów (za wyjątkiem części, dla której wykonano
dokumentację projektową): I.B.1 Etap I : Wykonanie dokumentacji
projektowej: - mapy dla celów projektowych (2 szt.), - wypisy z rejestru
gruntów (1 szt.) - wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją
(1 szt.) - projekty podziału nieruchomości (dla działek ulegających
podziałoi – jeśli dotyczy – 6 szt.), - materiały projektowe do uzyskania
opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi (2
szt.), - projekt budowlany, (wraz z opracowaniami towarzyszącymi – 6
szt.)) - wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (2 szt.)
- wniosek o pozwolenie na budowę (2 szt.) - plan BIOZ (6 szt.) -
projekty czasowej organizacji ruchu (6 szt.) - projekt wykonawczy (wraz z
opracowaniami towarzyszącymi – 4 szt.) - STWIORB – (4 szt.) -
dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powykonawczymi ( 3
szt.), - dokumentacje powykonawczą (3 szt.) - geodezyjną inwentaryzację
powykonawczą oraz kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej
dokumentacji powykonawczej, wznowienie granic, szkice przebiegu granic
pasa drogowego, łącznie z rejestracją w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej (3 szt.) - Program Zapewnienia Jakości (3
szt.) - Projekt stałej organizacji ruchu (3 szt.) - Przedmiar robót (3
sztuki + PDF) - Kosztorys inwestorski (3 sztuki + PDF), akceptowany
przez inspektora nadzoru, będący podstawą płatności częściowych,
Projekty na etapie opracowania należy uzgodnić z Zamawiającym. W
przypadku gdy wycinka drzew prowadzona będzie w okresie ochronnym
Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Regionalnej Dyrekcji Ochrony
Środowiska na wycinkę. I.B.2 Etap II Wykonanie robót budowlanych w
oparciu o opracowaną dokumentację projektową, STWIORB oraz odpowiednie
przepisy prawne i normy. Inwestycja jest zaliczana do przedsięwzięć
mogących znacząco oddziaływać na środowisko w myśl Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących
znacząco oddziaływać na środowisko. Dla przedmiotowej inwestycji
uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji wydaną
przez Regionalnego Dyrektora Ochrony środowiska w Gorzowie Wlkp
(WZŚ.4210.11.2016.AN z dnia 31 sierpnia 2016r.), która stwierdza brak
potrzeby przeprowadzenia oceny OOŚ. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i
odda do użytkowania przedmiot umowy w stanie wolnym od wad i usterek.
Ścieżka nr 7 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 302 (Kręcko – Chlastawa) -
CZĘŚĆ ZAPROJEKTOWANA I.C W zakresie branży drogowej: budowę ścieżki
rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2,50 m i dł. 1049,34 m, budowę
chodnika o szerokości 2,00 m i dł. 74,15 m, przebudowę istniejących
zjazdów indywidualnych, przebudowę zjazdu publicznego, budowę
przejazdów przez ścieżkę rowerową, w miejscach istniejących zjazdów na
użytki rolne, budowę instalacji oświetleniowej wraz z instalacją znaku
aktywnego D-6 na projektowanym przejściu dla pieszych w km 10+604,60
drogi wojewódzkiej nr 302, zabezpieczenie kolidujących sieci urządzeń
obcych, budowę przepustu betonowego Ø 40 cm o długości 8,0 m.
Projektowane parametry techniczne ścieżki rowerowej: szerokość ścieżki
rowerowej dwukierunkowej: 2,50 m, długość ścieżki rowerowej: 1049,27
m, nawierzchnia ścieżki rowerowej: beton asfaltowy, nawierzchnia na
zjazdów i przejazdów: beton asfaltowy, pochylenie poprzeczne ścieżki
rowerowej: jednostronny 2%, Projektowane parametry techniczne chodnika:
szerokość chodnika: 2,00 m, długość chodnika: 74,19 m, nawierzchnia
chodnika: bet. kostka brukowa „niefazowana” szara gr. 8 cm,
pochylenie poprzeczne chodnika: jednostronne 2%, Zestawienie
powierzchni: powierzchnia projektowanej nawierzchni ścieżki rowerowej z
betonu asfaltowego gr. 5 cm : ok. 2500,0 m2 powierzchnia
projektowanej nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej
„niefazowanej” gr. 8 cm: ok. 125,0m2 powierzchnia projektowanej
nawierzchni na przejazdach przez ścieżkę rowerową oraz na przebudowanych
zjazdach z betonu asfaltowego gr. 5 cm: ok. 200,0 m2 I.D w zakresie
branży elektrycznej ● wykonanie sieci elektroenergetycznej oświetlenia
drogowego ● zasilanie kablowe słupa oświetleniowego ● wolnostojącej
szafki bezpiecznikowo sterowniczej ● zabudowa słupa oświetleniowego
SAL-SYG-60-4P-CL ● montaż znaku aktywnego D-6 (z pulsatorami i
podświetleniem przejścia) Charakterystyka elektroenergetyczna. * moc
przyłączeniowa 0,5 kW * moc zasilania docelowego 0,2 kW * dopuszczalny
procentowy spadek napięcia du% = 5 % * obliczeniowy cos = 0,93 *
transformator w stacji 160 kV. A * bezpieczniki obwodu zasilającego 1 x
100 A * linia kablowa YKY 3 x 6 mm2 długość 160 mb Zasilanie
projektowanego oświetlenia drogowego przejścia dla pieszych odbywać się
będzie w ramach istniejącego limitu mocy. I.E W zakresie organizacji
ruchu wykonawca wykona urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
oznakowanie poziome i oznakowanie pionowe, zgodnie z opisem projektu
stałej organizacji ruchu po wybudowaniu ścieżki rowerowej od
miejscowości Kosieczyn do miejscowości Chlastawa, wzdłuż drogi
wojewódzkiej nr 302. - Część II II. W ramach zadania zaprojektowanie i
wybudowanie ścieżki rowerowej nr 8 częściowo w ciągu drogi powiatowej
1213F (Dąbrówka Wlkp. – Rogoziniec) oraz ul. Małej i Piastowskiej w m.
Dąbrówka Wielkopolska o długości około 4962 m, Wykonawca wykona ścieżkę:
- niezależny ciąg rowerowy (o szer. 2,5 – 3,0 m), - ciąg pieszo-jezdny
(w drodze gminnej w m. Dąbrówka Wlkp – ul Małej (o szerokości 5 m), przy
kościele e w m. Dąbrówka Wlkp. (o szerokości 3,5 m), - odcinek 337 m
ścieżki (o szer.2,5-3,50 m) od skrzyżowania ul. Piastowskiej ze
Zbąszyńską do wjazdu na istniejącą ścieżkę przy ul. Głównej (ścieżka do
cmentarza). Wykonawca wybuduje i odda przedmiot zamówienia do
użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek. II.A Wyszczególnienie
elementów rozliczeniowych (uwaga: podane ilości nie stanowią podstawy
roszczeń wykonawcy, a jedynie określenie parametrów ilościowych
zamówienia): II.A.1 Roboty przygotowawcze: 30. Roboty pomiarowe dla
trasy drogowej w terenie równinnym + operat powykonawczy – 5,044 km 31.
Ścięcie i karczowanie drzew wraz z wywozem dłużyc i karpiny oraz
robotami ziemnymi – 71 szt. 32. Karczowanie krzaków i podszycia ilości
sztuk krzaków 3000/ha – 71 szt 33. Zdjęcie warstwy humusu o gr. 30-40 cm
z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład 7330,6 m3 34. Rozebranie
nawierzchni jezdni o szer. 5 m i gr do 50 cm wraz z wywozem gruzu na
składowisko wykonawcy lub inwestora i utylizacją – 769 m 35. Rozebranie
nawierzchni chodników o szer do 2 m wraz z wywozem gruzu na składowisko
wykonawcy lub inwestora i utylizacją – 1790 m2 36. Przebudowa ogrodzeń
posesji wraz z robotami ziemnymi oraz wywozem gruzu i utylizacją – 769 m
II.A.2 Roboty ziemne 37. Plantowanie skarp i terenów zielonych 8070,72
m2 38. Wykopy mechaniczne (koparką) w gruncie kat I-II z transportem na
teren inwestycji (dokop), wraz z formowanie i zagęszczanie nasypu –
grunt kat I –II – 7487 m3 II.A.3 Podbudowy 39. Wykonanie warstwy
odcinającej piasku gr 10 cm – 11656,40 m3 40. Oczyszczenie i skropienie
warst konstrukcyjnych – ścieżka – 7485 m2 41. Podbudowa z kruszywa
łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm – 856,85 m2 42.
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr 10
cm – 5266,40 m2 43. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego
mechanicznie gr 15 cm – 6390 m2 44. Wykonanie warstwy gruntu
stabilizowanej cementem o Rm=1,5 Mpa – gr 10 cm – 929,85 m2 45.
Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P gr 8 cm – 365 m2
Nawierzchnie 46. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16S gr 6 cm –
365 m2 47. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm – 365 m2
48. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 5 cm – ścieżka 6390
m2 49. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej (kostka koloru szarego)
gr 8 cm na podsypce cem-piask. Gr 5 cm – 1145,80 m2 50. Nawierzchnia
(ścieżki rowerowej) z betonowej kostki brukowej kolorowej (kostka koloru
czerwonego) gr 8 cm na podsypce cem-piask. Gr 5 cm – 5266,40 II.A.4
Roboty wykończeniowe 51. Humusowanie terenów zielonych z obsianiem
mieszanką traw przy grubości humusowania 10 cm – 8070,7 m2 52.
Ulepszenie poboczy warstwą kruszywa łamanego gr 10 cm wraz z
zagęszczeniem i profilowaniem – 109,50 m2 Urządzenia bezpieczeństwa
ruchu 53. Oznakowanie poziome – cienkowarstwowe – 144 m2 54. Oznakowanie
pionowe – ustawienie znaku pionowego – 30 szt. II.A.5 Elemety ulic 55.
Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm lub 22x30, na podsypce cem. –
piask o grubości 5 cm i ławie z betonu C 12/15 (B15) z oporem – do 0,08
m2 – 646,70 m 56. Ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych 30x8 cm na
podsypcem cem-piask gr 3 cm i ławie z oporem (0,03m2) – 8016,5 m II.A.6
Inne roboty 57. Przebudowa napowietrznych linii energetycznych przy
budowie dróg 391 m II.B Zadanie składa się z 2 etapów: II.B.1 Etap I :
Wykonanie dokumentacji projektowej: - mapy dla celów projektowych (2
szt.), - wypisy z rejestru gruntów (1 szt.) - wykaz właścicieli
nieruchomości objętych inwestycją (1 szt.) - projekty podziału
nieruchomości (dla działek ulegających podziałowi – jeśli dotyczy – 6
szt.), - materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń
wymaganych przepisami szczególnymi (2 szt.), - projekt budowlany, (wraz z
opracowaniami towarzyszącymi – 6 szt.)) - wniosek o zezwolenie na
realizację inwestycji drogowej (2 szt.) - wniosek o pozwolenie na budowę
(2 szt.) - plan BIOZ (6 szt.) - projekty czasowej organizacji ruchu (6
szt.) - projekt wykonawczy (wraz z opracowaniami towarzyszącymi – 4
szt.) - STWIORB – (4 szt.) - dokumentację projektową z naniesionymi
zmianami powykonawczymi ( 3 szt.), - dokumentacje powykonawczą (3 szt.) -
geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz kopię mapy zasadniczej
powstałej w wyniku geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, wznowienie
granic, szkice przebiegu granic pasa drogowego, łącznie z rejestracją w
Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (3 szt.) -
Program Zapewnienia Jakości (3 szt.) - Projekt stałej organizacji ruchu
(3 szt.) - Przedmiar robót (3 sztuki + PDF) - Kosztorys inwestorki (3
sztuki + PDF) Projekty na etapie opracowania należy uzgodnić z
Zamawiającym. W przypadku gdy wycinka drzew prowadzona będzie w okresie
ochronnym Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Regionalnej Dyrekcji
Ochrony Środowiska na wycinkę. II.B.2 Etap II Wykonanie robót
budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, STWIORB oraz
odpowiednie przepisy prawne i normy. Inwestycja jest zaliczana do
przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko w myśl
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie
przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Dla
przedmiotowej inwestycji uzyskano decyzję o środowiskowych
uwarunkowaniach inwestycji wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony
środowiska w Gorzowie Wlkp (WZŚ.4210.11.2016.AN z dnia 31 sierpnia
2016r.), która stwierdza brak potrzeby przeprowadzenia oceny OOŚ.
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania przedmiot umowyw
stanie wolnym od wad i usterek. 10. Określenie przedmiotu zamówienia wg
Wspólnego słownika zamówień publicznych CPV: 45233162-2 Roboty budowlane
w zakresie ścieżek rowerowych 71000000-8 Usługi architektoniczne,
budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71320000-7 Usługi inżynieryjne w
zakresie projektowania 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek
pieszych 45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45233140-2 Roboty
drogowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45233200-1 Roboty w
zakresie różnych nawierzchni 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie
budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 4.
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego
czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1). Zamawiający wymaga, aby wszystkie
osoby realizujące przedmiot zamówienia w zakresie wykonywania robót
budowlanych, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z
przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie
umowy o pracę. 2). Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których
mowa w pkt. 1) co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku
rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje
się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3).
Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o
spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt. 4.1 - zgodnie z załącznikiem
nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71320000-7,
45233161-5,
45233150-5,
45233140-2,
45310000-3,
45233200-1,
45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|