Ogłoszenie nr 59902 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Zbąszynek: Sprawowanie pełno branżowego nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa dróg gminnych: Jana Pawła II, Prymasa Wyszyńskiego, Zaułek Kościelny i Zachodniej obwodnicy Zbąszynka – etap I, oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w granicach pasa drogowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40777

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000, ul. Rynek  1, 66210   Zbąszynek, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 849 140, faks 683 849 484, e-mail przetargi@zbaszynek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zbaszynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie pełno branżowego nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa dróg gminnych: Jana Pawła II, Prymasa Wyszyńskiego, Zaułek Kościelny i Zachodniej obwodnicy Zbąszynka – etap I, oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w granicach pasa drogowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Inżynier kontraktu będzie świadczył usługę przy realizacji robót budowlanych, wykonywanych zgodnie z warunkami kontraktowymi dla zamówienia: Budowa dróg gminnych: Jana Pawła II, Prymasa Wyszyńskiego, Zaułek Kościelny i Zachodniej obwodnicy Zbąszynka – etap I, oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w granicach pasa drogowego, skład którego wchodzą następujące branże: Drogowa - Zachodnia Obwodnica Zbąszynka Drogowa - Ul. Prymasa Wyszyńskiego Drogowa - Ul. Jana Pawła Ii Drogowa - Ul. Zaułek Kościelny Sanitarna (Odwodnienie) - Ul. Prymasa Wyszyńskiego Sanitarna (Odwodnienie) - Zachodnia Obwodnica Zbąszynka Sanitarna (Odwodnienie) - Ul. Jana Pawła Ii Sanitarna (Odwodnienie) - Ul. Zaułek Kościelny Elektryczna (Oświetlenie) - Zachodnia Obwodnica Zbąszynka Elektryczna (Przebudowa Linii Napowietrznej) - Zachodnia Obwodnica Zbąszynka Elektryczna (Oświetlenie) - Ul. Prymasa Wyszyńskiego Elektryczna (Oświetlenie) - Ul. Jana Pawła Ii Elektryczna (Oświetlenie) - Ul. Zaułek Kościelny Wodociąg Ul. Zachodnia Kanalizacja Sanitarna Ul. Zachodnia. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, przez firmę wybraną w postępowaniu przetargowym Zamawiającego. 3.2. Usługa Inżyniera Kontraktu, realizowana w ramach Projektu, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu tj. zarządzaniu zadaniami inwestycyjnymi, w tym przygotowaniu (łącznie z pomocą prawną w zakresie ustawy Pzp), organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej przygotowanie i pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, koordynacji nadzoru autorskiego - zapewnionego przez Zamawiającego, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń́ finansowych Projektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja projektowa dotycząca zadania dostępna jest pod adresem: http://www.bip.zbaszynek.pl/zamowienia_publiczne/86/105/Budowa_drog_gminnych_3A_Jana_Pawla_II_2C_Prymasa_Wyszynskiego_2CZaulek_Koscielny_i_Zachodniej_obwodnicy_Zbaszynka__E2_80_93_etap_I_2C_oraz_budowa_sieci_kanalizacji_sanitarnej_i_wodociagowej_z_przylaczami_w_granicach_pasa_drogowego/. 3.3. W związku z częściowym finansowaniem zadania ze środków Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej w celu możliwości rozliczenia się z instytucja współfinansującą zamawiający rozbił zadanie na zakresy nadzoru zgodne z dokumentacją projektową dla robót budowlanych dotyczących zadania. Audyt wewnętrzny Projektu. Celem zadania będzie weryfikacja prawidłowości realizacji Projektu. Audyt wewnętrzny zostanie przeprowadzony po przekroczeniu co najmniej 50% wartości Projektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 71310000-4
Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71520000-9, 71541000-2, 71310000-4, 79110000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT36500.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Inwestycyjnych Piotr Owsiński,  pui@nadzory.net,  Ul. Dekoracyjna 3 P5/2,  65-722,  Zielona Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44895,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44895,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44895,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.