Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresyGmina Zbąszynek
970770557
ul. Rynek 1
Zbąszynek
66-210
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Spychała
Tel.: +48 683849140
E-mail:
przetargi@zbaszynek.plFaks: +48 683849484
Kod NUTS:
PL432Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.zbaszynek.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa sprzętu, wyposażenia sal oraz materiałów
dydaktycznych dla szkół w Gminie Zbąszynek w ramach Projektu pn.
„Podniesienie jakości kształcenia ogólnego poprzez doposażenie gminnych
jednostek ośw.
Numer referencyjny: RIT.IV.271.6.2017
II.1.2)Główny kod CPV30213300
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu IT, dostawę wyposażenia meblowego oraz dostawę materiałów dydaktycznych.
Zamówienie obejmuje dwie części:
Część 1
Zakres rzeczowy Części 1 obejmuje:
1. Dostawę sprzętu IT.
2. Dostawę wyposażenia meblowego.
Część 2
Zakres rzeczowy Części 2 obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych.
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn.
„Podniesienie jakości kształcenia ogólnego poprzez doposażenie gminnych
jednostek oświatowych w niezbędny sprzęt dydaktyczny w gminach
Świebodzin i Zbąszynek”.
Projekt ten dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Szczegółowy opis każdej z dwóch części zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)Wartość bez VAT: 355 547.83 EUR
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa sprzętu IT. 2. Dostawa wyposażenia meblowego
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV39134000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL432
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
II.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis każdej z dwóch części zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin / Waga: 10
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB.09.03.01-08-0018/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa materiałów dydaktycznych
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV39162110
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL432
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
II.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Części III Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin / Waga: 40
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB.09.03.01-08-0018/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: RIT.IV.271.6.2017
Nazwa:
Dostawa sprzętu IT. Dostawa wyposażenia meblowego
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:24/07/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyPERCEPTUS Sp. z o.o.
080307093
ul. Drzewna 30/2a
Zielona Góra
65-140
Polska
Kod NUTS: PL432
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 165 212.04 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 424 879.73 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: RIT.IV.271.6.2017
Nazwa:
Dostawa materiałów dydaktycznych
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:17/07/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNowa Szkoła Sp. z o.o.
471014170
Ul. POW 25
Łódź
90-248
Polska
Kod NUTS: PL711
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 319 164.61 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 296 983.50 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:25/07/2017