Dostawy - 308216-2017

Wyświetl widok skrócony

05/08/2017    S149    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Zbąszynek: Komputery osobiste

2017/S 149-308216

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Zbąszynek
970770557
ul. Rynek 1
Zbąszynek
66-210
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Spychała
Tel.: +48 683849140
E-mail: przetargi@zbaszynek.pl
Faks: +48 683849484
Kod NUTS: PL432

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.zbaszynek.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.zbaszynek.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Zbąszynek.

II.1.2)Główny kod CPV
30213000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Głównym celem projektu „”Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek, jest modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek poprzez utworzenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz wyposażenie go w nowoczesne pracownie do nauczania zawodu oraz podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji jego uczniów i nauczycieli.

Do celów szczegółowych, ściśle powiązanych z celem głównym należą:

— utworzenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym,

— modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych,

— modernizacja i doposażenie pracowni do eksploatacji, wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych,

— modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych,

— modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 324 365.85 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa sprzętu IT

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30213300
30230000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL4
Kod NUTS: PL432
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II

ul. Kolejowa 4

66-210 Zbąszynek.

II.2.4)Opis zamówienia:

Głównymi elementami dostawy będzie sprzęt komputerowy do wyposażenia pracowni – utworzenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym,

— modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych,

— modernizacja i doposażenie pracowni do eksploatacji, wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych,

— modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ OPZ część III.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 269 284.55 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB.08.04.01-08-0013/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Materiały i wyposażenie dydaktyczne

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39162000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL43
Kod NUTS: PL432
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II

ul. Kolejowa 4

66-210 Zbąszynek.

II.2.4)Opis zamówienia:

Modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 55 081.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB.08.04.01-08-0013/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji zawarte zostały w części II – Instrukcji dla Wykonawców.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/09/2017
Czas lokalny: 11:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/09/2017
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

Sala nr 25 Urzędu Miasta Zbąszynka 66-210, ul. Rynek 1,

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie publiczne, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cenę ofertowa, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587700
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587701

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587700
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587701

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
04/08/2017