Gmina Zbąszynek
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500016706-N-2018
z dnia 23-01-2018 r.
Gmina Zbąszynek: „Dowóz uczniów do szkół i seniorów do
Dziennego Domu „Senior-Wigor” z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2
stycznia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631196-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz uczniów do szkół i seniorów do Dziennego Domu
„Senior-Wigor” z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2 stycznia 2018 r.
do 30 czerwca 2019 r.”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
02-01-2018r. do 30-06-2019r. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ NR I
4. Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zbąszynek w roku
szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019
r. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie
dowożenia uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie
Gminy Zbąszynek i odwożenia ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki w
roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca
2019 r. 4.2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami
transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach
ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017 r. poz.1260 z późn.
zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6
września 2001 r.o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z
późn. zm). 4.3. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów
organizuje i zapewnia Wykonawca. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji
opiekuna i kierowcy. 4.4. Dowóz dzieci odbywać się będzie w dni nauki
szkolnej. 4.5. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację
roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i
Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn.
zm.) oraz wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych, 4.6.
Szczegółowe oznaczenie przystanków oraz godzin dowozu do szkoły i odwozu
dzieci po zakończonych zajęciach uzgodnione zostanie pomiędzy
Wykonawcą, a dyrektorami szkół w ustalonym przez strony terminie przed
rozpoczęciem zajęć szkolnych. 4.7. W przypadku odpracowywania zajęć,
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie rozkładem
jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 4.8. Oprócz kursów wynikających z
harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz dzieci na okolicznościowe
imprezy i odwóz do domu. Przejazdy te będą zlecać każdorazowo dyrektorzy
szkół. 4.9. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn.
odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 4.10. Dowożenie uczniów
odbywać się będzie na następujących trasach: Trasa 1. Rogoziniec –
Dąbrówka Wlkp. – Chlastawa – Zbąszynek – 85 km dziennie (1 kurs rano do
szkoły, dwa kursy odwozu po zajęciach w szkole); Dowóz polega na
zabraniu 29 uczniów z Rogozińca, dowóz do SP w Dąbrówce, gdzie wysiada
23 ucz. Przejazd do Chlastawy, zabranie 28 uczniów i zawiezienie (razem
59) do SP w Zbąszynku do budynku szkolnego przy Pl. Wolności i część
ucz. do budynku szkoły przy ul. Sportowej. Liczba uczniów w kolejnym
roku szkolnym może się zmienić. Trasa 2. Kręcka Winnica - Stradzewo –
Kręcko – Kosieczyn – Zbąszynek – 79 km dziennie (1 kurs rano do szkoły,
dwa kursy odwozu po zajęciach w szkole); Dowóz polega na zabraniu 43
uczniów z Kręcka (w tym Kręcka Winnica i Stradzewo), 36 ucz. wysiada w
SP Kosieczynie, potem zabiera się 19 ucz. z Kosieczyna i dowozi (razem
28) do SP w Zbąszynku do budynku szkolnego przy Pl. Wolności i część
ucz. do budynku szkoły przy ul. Sportowej. Liczba uczniów w kolejnym
roku szkolnym może się zmienić. Trasa 3. Nowy Gościniec – Kosieczyn –
Zbąszynek – Samsonki – Boleń – Dąbrówka Wlkp. – Zbąszynek – 77 km
dziennie (1 kurs rano do szkoły, dwa kursy odwozu po zajęciach w
szkole); Dowóz polega na zabraniu dowiezieniu ucznia z Deporu do SP w
Zbąszynku oraz 3 ucz. z Samsonek i 2 ucz. z Depotu do SP w Dąbrówce
Wlkp. oraz 3 uczn. Z Nowego Gościńca do SP w Kosieczynie.Liczba uczniów w
kolejnym roku szkolnym może się zmienić. 4.11. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość zmiany godzin przewozów do czasu ustalenia godzin
rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 4.12. Zamawiający
przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia
dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany
dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie
dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu.
4.13. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym
świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego
środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych
usług. 4.14. W razie awarii pojazdu w czasie wykonywania usługi,
wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w
ciągu pół godziny. 4.15. W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu
dwóch godzin od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa
pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 4.16. Wykonawca zapewni
dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach uroczystości szkolnych lub
Imprez okolicznościowych (np.: choinka, dyskoteka, itp.), 4.17. Pojazdy
dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą.
Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być
sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum
bezpieczeństwa przewożonych uczniów z godnie z obowiązującymi przepisami
technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać
oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w
zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wymogiem jest
by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami
dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych
trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami
oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży. Liczba dni dowozu w okresie
trwania umowy – 302 Dzienna liczba kilometrów - 241 Potrzebne pojazdy: 1
autobus 60 osobowy 1 autobus 50 osobowy 1 autobus 15-20 osobowy
Opłacone NNW dla pasażerów. Środki transportu zastepcze. Kody Wspólnego
Słownika Zamówień: 60120000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu
drogowego CZĘŚĆ NR 2 5. Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu
Gminy Zbąszynek do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w
Zbąszyniu w roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia
30 czerwca 2019 r. 5.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci
niepełnosprawnych, w tym 1 dziecko z Kręcka dwoje ze Zbąszynka do SOSW w
Zbąszyniu 5.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu
zamówienia: - dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku,
w dni nauki szkolnej, rano dzieci zabierane będą z miejsca
zamieszkania; - po południu dzieci zabierane będą z ośrodka i rozwożone
do miejsca zamieszkania; - dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci
ustalone będą z Dyrekcją Szkoły, uzależnione są od ich rozkładu zajęć w
szkole. 5.3. Dowóz dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej. 5.4.
Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację roku szkolnego
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18
kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn. zm.) oraz
wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych. 5.5. Zamawiający
wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 5.6. Transport
realizowany będzie w dni nauki szkolnej, z miejsca zamieszkania dzieci
do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. 5.7.
Dzieci będą odbierane od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej
godzinie i po odwiezieniu do szkoły odprowadzane przez Wykonawcę na salę
lekcyjną. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odbierane przez Wykonawcę z
sali lekcyjnej i po odwiezieniu pod dom przekazywane pod opiekę rodziców
lub upoważnionych osób. 5.8. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w
takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. 5.9.
Dzieci ze szkoły będą odbierane bezpośrednio po zakończeniu swoich zajęć
lekcyjnych około godziny15:00. 5.10. Środki transportu, którymi
świadczona będzie usługa muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne
badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz wszelkie
konieczne zabezpieczenia do przewożenia osób niepełnosprawnych. 5.11. W
okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na
stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być
śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia
i przeprowadzania dzieci przez ulice w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
5.12. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na trasie: Trasa 1. Kręcko -
Zbąszynek – SOSW Zbąszyń – (kurs rano i po zajęciach) Liczba dni dowozu
w okresie trwania umowy – 302 Dzienna liczba kilometrów - 70 Potrzebne
pojazdy: 1 autobus 15-20 osobowy. Opłacone NNW dla pasażerów. Środki
transportu zastępcze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60130000-8
Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego. CZĘŚĆ NR 3 6.
Dowożenie seniorów z terenu Gminy Zbąszynek do Dziennego Domu
„Senior-Wigor” w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca
2019 r. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie
dowożenia seniorów z wyznaczonych punktów zbiórki do Dziennego Domu
„Senior-Wigor” w Zbąszynku ul. Kosieczyńska 4 i odwożenia z Dziennego
Domu do wyznaczonych punktów zbiórki w okresie od dnia 2 stycznia 2018
r. do dnia 30 czerwca 2019 r. 6.2. Przewozy seniorów odbywać się mogą
wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne
określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017
r. poz.1260 z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem
osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tj. Dz. U.
z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm). 6.3. Dowóz seniorów odbywać się
będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku; rano- dowóz do Domu do
godz. 9,15; po południu odwożenie do godz. 14,30. 6.4. Szczegółowe
oznaczenie punktów zbiórki seniorów oraz godzin dowozu do DDS-W i odwozu
seniorów po zakończonych zajęciach uzgodnione zostanie pomiędzy
Wykonawcą, a kierownikiem Domu w ustalonym przez strony terminie przed
rozpoczęciem świadczenia usługi. 6.5. Oprócz kursów wynikających z
harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz seniorów na okolicznościowe
imprezy i odwóz do domu. Przejazdy te będzie zlecać każdorazowo
kierownik Domu. 6.6. Wykonawca musi zapewnić seniorom bezpieczny
przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny oraz
ubezpieczenie NNW podczas przejazdów. 6.7. Dowożenie seniorów odbywać
się będzie na następujących trasach i w następującej ilości: Trasa 1.
Poniedziałek. Zbąszynek - Kosieczyn – Chlastawa – Zbąszynek – 25 km
dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu / - 15 osób Trasa 2. Wtorek.
Zbąszynek - Rogoziniec – Dąbrówka Wlkp. – Zbąszynek – 40 km dziennie / 1
kurs rano i 1 popołudniu / - 16 osób Trasa 3. Środa. Zbąszynek -
Kosieczyn – Kręcko – Chlastawa - Zbąszynek – 36 km dziennie / 1 kurs
rano i 1 popołudniu /- 16 osób Trasa 4. Czwartek. Zbąszynek - Rogoziniec
– Dąbrówka Wlkp. – Zbąszynek – 40 km dziennie / 1 kurs rano i 1
popołudniu /- 15 osób Trasa 5. Piątek. Zbąszynek - Kosieczyn – Chlastawa
– Zbąszynek – 25 km dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu /- 15 osób
6.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu
seniorów w związku z organizacją imprez i spotkań okolicznościowych,
wykładów itp. 6.9. Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie
możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu
zamówienia w zakresie zmiany trasy przewozu seniorów w przypadkach
wystąpienia nieprzewidzianych w planie sytuacji życiowych seniorów
uniemożliwiających im przybycie do DDS-W tj. choroba, pobyt w szpitalu,
wyjazd do rodziny itp. oraz zadeklarowania chęci korzystania z usług
DDS-W przez nowe osoby w podeszłym wieku. 6.10. Wykonawca zobowiązuje
się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia
przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego
przepisom dotyczącym świadczonych usług. 6.11. W razie awarii pojazdu w
czasie wykonywania usługi, wykonawca zobowiązany jest podstawić inny
pojazd, nie później niż w ciągu pół godziny. 6.12. W przypadku nie
podstawienia samochodu w ciągu 1 godziny od planowanej godziny
rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego
przewoźnika. 6.13. Wykonawca zapewni dyspozycyjność w uzasadnionych
przypadkach Imprez okolicznościowych (np.: choinka, biesiada, kino
itp.), 6.14. Pojazdy dowożące seniorów muszą być wyposażone w sprawną
instalację grzewczą. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał
zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i
gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych seniorów zgodnie z
obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu
zbiorowego osób, posiadać oznakowanie zgodnie z obowiązującymi
przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania
zamówienia. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów
seniorów do Dziennego Domu „Senior-Wigor” odbywały się pojazdami
dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby osób na poszczególnych
trasach. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 368 Średnia dzienna
liczba kilometrów - 35 Potrzebne pojazdy: 1 autobus 15-20 osobowy
Środki transportu zastępcze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
60120000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 8.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 9.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60120000-6
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|