Gmina Zbąszynek
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500016706-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.
Gmina Zbąszynek: „Dowóz uczniów do szkół i seniorów do Dziennego Domu „Senior-Wigor” z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2 stycznia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631196-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000, ul. Rynek  1, 66-210   Zbąszynek, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 849 140, e-mail przetargi@zbaszynek.pl, faks 683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz uczniów do szkół i seniorów do Dziennego Domu „Senior-Wigor” z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2 stycznia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 02-01-2018r. do 30-06-2019r. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ NR I 4. Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki do szkół na terenie Gminy Zbąszynek i odwożenia ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki w roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r. 4.2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017 r. poz.1260 z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm). 4.3. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 4.4. Dowóz dzieci odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. 4.5. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn. zm.) oraz wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych, 4.6. Szczegółowe oznaczenie przystanków oraz godzin dowozu do szkoły i odwozu dzieci po zakończonych zajęciach uzgodnione zostanie pomiędzy Wykonawcą, a dyrektorami szkół w ustalonym przez strony terminie przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. 4.7. W przypadku odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 4.8. Oprócz kursów wynikających z harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz dzieci na okolicznościowe imprezy i odwóz do domu. Przejazdy te będą zlecać każdorazowo dyrektorzy szkół. 4.9. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 4.10. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na następujących trasach: Trasa 1. Rogoziniec – Dąbrówka Wlkp. – Chlastawa – Zbąszynek – 85 km dziennie (1 kurs rano do szkoły, dwa kursy odwozu po zajęciach w szkole); Dowóz polega na zabraniu 29 uczniów z Rogozińca, dowóz do SP w Dąbrówce, gdzie wysiada 23 ucz. Przejazd do Chlastawy, zabranie 28 uczniów i zawiezienie (razem 59) do SP w Zbąszynku do budynku szkolnego przy Pl. Wolności i część ucz. do budynku szkoły przy ul. Sportowej. Liczba uczniów w kolejnym roku szkolnym może się zmienić. Trasa 2. Kręcka Winnica - Stradzewo – Kręcko – Kosieczyn – Zbąszynek – 79 km dziennie (1 kurs rano do szkoły, dwa kursy odwozu po zajęciach w szkole); Dowóz polega na zabraniu 43 uczniów z Kręcka (w tym Kręcka Winnica i Stradzewo), 36 ucz. wysiada w SP Kosieczynie, potem zabiera się 19 ucz. z Kosieczyna i dowozi (razem 28) do SP w Zbąszynku do budynku szkolnego przy Pl. Wolności i część ucz. do budynku szkoły przy ul. Sportowej. Liczba uczniów w kolejnym roku szkolnym może się zmienić. Trasa 3. Nowy Gościniec – Kosieczyn – Zbąszynek – Samsonki – Boleń – Dąbrówka Wlkp. – Zbąszynek – 77 km dziennie (1 kurs rano do szkoły, dwa kursy odwozu po zajęciach w szkole); Dowóz polega na zabraniu dowiezieniu ucznia z Deporu do SP w Zbąszynku oraz 3 ucz. z Samsonek i 2 ucz. z Depotu do SP w Dąbrówce Wlkp. oraz 3 uczn. Z Nowego Gościńca do SP w Kosieczynie.Liczba uczniów w kolejnym roku szkolnym może się zmienić. 4.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozów do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 4.12. Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 4.13. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 4.14. W razie awarii pojazdu w czasie wykonywania usługi, wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w ciągu pół godziny. 4.15. W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu dwóch godzin od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 4.16. Wykonawca zapewni dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach uroczystości szkolnych lub Imprez okolicznościowych (np.: choinka, dyskoteka, itp.), 4.17. Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów z godnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 302 Dzienna liczba kilometrów - 241 Potrzebne pojazdy: 1 autobus 60 osobowy 1 autobus 50 osobowy 1 autobus 15-20 osobowy Opłacone NNW dla pasażerów. Środki transportu zastepcze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60120000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego CZĘŚĆ NR 2 5. Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbąszynek do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zbąszyniu w roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r. 5.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych, w tym 1 dziecko z Kręcka dwoje ze Zbąszynka do SOSW w Zbąszyniu 5.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: - dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, rano dzieci zabierane będą z miejsca zamieszkania; - po południu dzieci zabierane będą z ośrodka i rozwożone do miejsca zamieszkania; - dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci ustalone będą z Dyrekcją Szkoły, uzależnione są od ich rozkładu zajęć w szkole. 5.3. Dowóz dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej. 5.4. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn. zm.) oraz wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych. 5.5. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 5.6. Transport realizowany będzie w dni nauki szkolnej, z miejsca zamieszkania dzieci do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. 5.7. Dzieci będą odbierane od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły odprowadzane przez Wykonawcę na salę lekcyjną. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odbierane przez Wykonawcę z sali lekcyjnej i po odwiezieniu pod dom przekazywane pod opiekę rodziców lub upoważnionych osób. 5.8. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. 5.9. Dzieci ze szkoły będą odbierane bezpośrednio po zakończeniu swoich zajęć lekcyjnych około godziny15:00. 5.10. Środki transportu, którymi świadczona będzie usługa muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz wszelkie konieczne zabezpieczenia do przewożenia osób niepełnosprawnych. 5.11. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci przez ulice w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 5.12. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na trasie: Trasa 1. Kręcko - Zbąszynek – SOSW Zbąszyń – (kurs rano i po zajęciach) Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 302 Dzienna liczba kilometrów - 70 Potrzebne pojazdy: 1 autobus 15-20 osobowy. Opłacone NNW dla pasażerów. Środki transportu zastępcze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego. CZĘŚĆ NR 3 6. Dowożenie seniorów z terenu Gminy Zbąszynek do Dziennego Domu „Senior-Wigor” w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowożenia seniorów z wyznaczonych punktów zbiórki do Dziennego Domu „Senior-Wigor” w Zbąszynku ul. Kosieczyńska 4 i odwożenia z Dziennego Domu do wyznaczonych punktów zbiórki w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r. 6.2. Przewozy seniorów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017 r. poz.1260 z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm). 6.3. Dowóz seniorów odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku; rano- dowóz do Domu do godz. 9,15; po południu odwożenie do godz. 14,30. 6.4. Szczegółowe oznaczenie punktów zbiórki seniorów oraz godzin dowozu do DDS-W i odwozu seniorów po zakończonych zajęciach uzgodnione zostanie pomiędzy Wykonawcą, a kierownikiem Domu w ustalonym przez strony terminie przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 6.5. Oprócz kursów wynikających z harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz seniorów na okolicznościowe imprezy i odwóz do domu. Przejazdy te będzie zlecać każdorazowo kierownik Domu. 6.6. Wykonawca musi zapewnić seniorom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny oraz ubezpieczenie NNW podczas przejazdów. 6.7. Dowożenie seniorów odbywać się będzie na następujących trasach i w następującej ilości: Trasa 1. Poniedziałek. Zbąszynek - Kosieczyn – Chlastawa – Zbąszynek – 25 km dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu / - 15 osób Trasa 2. Wtorek. Zbąszynek - Rogoziniec – Dąbrówka Wlkp. – Zbąszynek – 40 km dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu / - 16 osób Trasa 3. Środa. Zbąszynek - Kosieczyn – Kręcko – Chlastawa - Zbąszynek – 36 km dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu /- 16 osób Trasa 4. Czwartek. Zbąszynek - Rogoziniec – Dąbrówka Wlkp. – Zbąszynek – 40 km dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu /- 15 osób Trasa 5. Piątek. Zbąszynek - Kosieczyn – Chlastawa – Zbąszynek – 25 km dziennie / 1 kurs rano i 1 popołudniu /- 15 osób 6.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu seniorów w związku z organizacją imprez i spotkań okolicznościowych, wykładów itp. 6.9. Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany trasy przewozu seniorów w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie sytuacji życiowych seniorów uniemożliwiających im przybycie do DDS-W tj. choroba, pobyt w szpitalu, wyjazd do rodziny itp. oraz zadeklarowania chęci korzystania z usług DDS-W przez nowe osoby w podeszłym wieku. 6.10. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 6.11. W razie awarii pojazdu w czasie wykonywania usługi, wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w ciągu pół godziny. 6.12. W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu 1 godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 6.13. Wykonawca zapewni dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach Imprez okolicznościowych (np.: choinka, biesiada, kino itp.), 6.14. Pojazdy dowożące seniorów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych seniorów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów seniorów do Dziennego Domu „Senior-Wigor” odbywały się pojazdami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby osób na poszczególnych trasach. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 368 Średnia dzienna liczba kilometrów - 35 Potrzebne pojazdy: 1 autobus 15-20 osobowy Środki transportu zastępcze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60120000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60120000-6

Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 344444.44
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Handlowo Usługowym „CAR BON” Bonecki Marek:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 42a/2
Kod pocztowy: 66-210
Miejscowość: Zbąszynek
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 278755.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278755.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298406.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbąszynek do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zbąszyniu w roku szkolnym, w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 30 czerwca 2019 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 72177.75
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Handlowo Usługowym „CAR BON” Bonecki Marek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 42a/2
Kod pocztowy: 66-210
Miejscowość: Zbąszynek
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50313.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50313.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50313.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: dowóz i odwóz seniorów z terenu Gminy Zbąszynek do Dziennego Domu „Senior-Wigor” w okresie od 2 stycznia 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 67592.59
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  02
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe CAR BON, Bonecki Marek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Długa 43a/2
Kod pocztowy: 66-210
Miejscowość: Zbąszynek
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45852.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41731.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45852.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych