Gmina Zbąszynek
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500093893-N-2018
z dnia 27-04-2018 r.
Gmina Zbąszynek: Całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta Zbąszynek w latach 2018 – 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538905-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500073331-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta Zbąszynek w latach 2018 – 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) oczyszczenie
mechaniczne z zanieczyszczeń chodników oraz wysepek; 2) oczyszczenie
ręczne z zanieczyszczeń jezdni w obrębie skrzyżowań, wysepek, rozjazdów
ulicznych, zatok oraz oczyszczenie jezdni wyłączonych z ruchu; 3)
sprzątanie ulic przy użyciu zamiatarek mechanicznych w odległości
2x(do)1m od krawężnika; 4) chemiczne zwalczanie chwastów z kostki
ulicznej; 5) wywóz zebranych odpadów na wysypisko wraz z uiszczeniem
przez wykonawcę opłaty za ich zagospodarowanie; 6) chemiczne zwalczanie
chwastów na ścieżkach rowerowych, chodnikach; 7) wykaszanie pasów
zieleni między ulicą a innymi urządzeniami drogowymi (chodniki ścieżki
rów uliczny itp.). Zamówienie obejmuje m.in. oczyszczanie ulic na
terenach osiedli mieszkaniowych, gdzie z uwagi na parkujące samochody
występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu ulic. W miejscach
niedostępnych dla zamiatarki wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego
oczyszczenia tych miejsc. Skutkiem wykonania ww. czynności ma być
uzyskanie stanu czystości oczyszczanego terenu. Ręczne oczyszczanie
chodników, placów i schodów polega na: 1) zamiataniu ręcznym chodników;
2) usuwaniu zanieczyszczeń za pomocą dmuchawy; 3) zbieraniu większych
śmieci(opakowań ,papierowych, z tworzyw sztucznych) ; 4) usuwaniu
odrostów roślinności ,opadłych liści z terenów utwardzonych; 5)
opróżnianiu ulicznych koszy na śmieci, myciu koszy i ich malowaniu; 6)
zamawiający dopuszcza sprzątanie placów przy użyciu małych zamiatarek
mechanicznych o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 t; Zamawiający
zastrzega sobie wykonywanie ww. prac w trybie interwencyjnym, na
podstawie zgłoszeń przedstawiciela zamawiającego, w ciągu maksymalnie 60
min. od chwili dokonania zgłoszenia (dotyczy także dni wolnych od
pracy). Skutkiem wykonania ww. czynności ma być uzyskanie stanu
czystości oczyszczanego terenu. Część wykonywanych usług będzie
wykonywanych na zlecenie telefoniczne w trybie pilnym gdzie ważnym dla
zamawiającego będzie czas reakcji który będzie dodatkowo punktowany.
Zamawiający zakłada że czas reakcji od powiadomienia i zlecenia pilnego
wykonania dodatkowego sprzątania terenu nie może przekroczyć 60 min.
Szczegółowy sposób punktacji tego kryterium przedstawiony został w
części V pkt1 ppkt.2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6,
90611000-3,
90612000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|