Gmina Zbąszynek
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500093893-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.
Gmina Zbąszynek: Całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta Zbąszynek w latach 2018 – 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538905-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500073331-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000, ul. Rynek  1, 66-210   Zbąszynek, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 849 140, e-mail przetargi@zbaszynek.pl, faks 683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta Zbąszynek w latach 2018 – 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) oczyszczenie mechaniczne z zanieczyszczeń chodników oraz wysepek; 2) oczyszczenie ręczne z zanieczyszczeń jezdni w obrębie skrzyżowań, wysepek, rozjazdów ulicznych, zatok oraz oczyszczenie jezdni wyłączonych z ruchu; 3) sprzątanie ulic przy użyciu zamiatarek mechanicznych w odległości 2x(do)1m od krawężnika; 4) chemiczne zwalczanie chwastów z kostki ulicznej; 5) wywóz zebranych odpadów na wysypisko wraz z uiszczeniem przez wykonawcę opłaty za ich zagospodarowanie; 6) chemiczne zwalczanie chwastów na ścieżkach rowerowych, chodnikach; 7) wykaszanie pasów zieleni między ulicą a innymi urządzeniami drogowymi (chodniki ścieżki rów uliczny itp.). Zamówienie obejmuje m.in. oczyszczanie ulic na terenach osiedli mieszkaniowych, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu ulic. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc. Skutkiem wykonania ww. czynności ma być uzyskanie stanu czystości oczyszczanego terenu. Ręczne oczyszczanie chodników, placów i schodów polega na: 1) zamiataniu ręcznym chodników; 2) usuwaniu zanieczyszczeń za pomocą dmuchawy; 3) zbieraniu większych śmieci(opakowań ,papierowych, z tworzyw sztucznych) ; 4) usuwaniu odrostów roślinności ,opadłych liści z terenów utwardzonych; 5) opróżnianiu ulicznych koszy na śmieci, myciu koszy i ich malowaniu; 6) zamawiający dopuszcza sprzątanie placów przy użyciu małych zamiatarek mechanicznych o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 t; Zamawiający zastrzega sobie wykonywanie ww. prac w trybie interwencyjnym, na podstawie zgłoszeń przedstawiciela zamawiającego, w ciągu maksymalnie 60 min. od chwili dokonania zgłoszenia (dotyczy także dni wolnych od pracy). Skutkiem wykonania ww. czynności ma być uzyskanie stanu czystości oczyszczanego terenu. Część wykonywanych usług będzie wykonywanych na zlecenie telefoniczne w trybie pilnym gdzie ważnym dla zamawiającego będzie czas reakcji który będzie dodatkowo punktowany. Zamawiający zakłada że czas reakcji od powiadomienia i zlecenia pilnego wykonania dodatkowego sprzątania terenu nie może przekroczyć 60 min. Szczegółowy sposób punktacji tego kryterium przedstawiony został w części V pkt1 ppkt.2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3

Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90611000-3, 90612000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 650000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Michał Budych Usługi Komunalne
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrówka Wielkopolska ul. Gówna 23
Kod pocztowy: 66-210
Miejscowość: Zbąszynek
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 692268.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 692268.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 692268.07
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych