Gmina Zbąszynek
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500140435-N-2018
z dnia 20-06-2018 r.
Gmina Zbąszynek: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego dla zadania pn.: Wybudowanie ścieżki rowerowej nr 7 –
zakres zaprojektowany, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 302 (Kręcko –
Chlastawa) w ramach projektu Zintegrowany System Ścieżek Rowerowych w
gminach Babimost, Kargowa i Zbąszynek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, w ramach projektu Zintegrowany System Ścieżek Rowerowych w gminach Babimost, Kargowa i Zbąszynek
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559090-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla zadania pn.: Wybudowanie ścieżki rowerowej nr 7 – zakres
zaprojektowany, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 302 (Kręcko – Chlastawa) w
ramach projektu Zintegrowany System Ścieżek Rowerowych w gminach
Babimost, Kargowa i Zbąszynek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na
sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja budowy
ścieżki rowerowej, łączącej wsie Kosieczyn z Chlastawą. Zgodnie z
posiadana przez zamawiającego dokumentacja projektową powstanie ścieżka o
nawierzchni z betonu asfaltowego długości ok 1050mb i szerokości ok.
2,5m Szczegółowe informacje dostępne są w dokumentacji projektowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|