Ogłoszenie nr 57454 - 2017
z dnia 2017-04-03 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33280 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, krajowy numer identyfikacyjny
97077055700000, ul.
Rynek
1,
66210
Zbąszynek, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 849 140, faks
683 849 484, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.zbaszynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg gminnych: Jana Pawła II, Prymasa Wyszyńskiego,Zaułek
Kościelny i Zachodniej obwodnicy Zbąszynka – etap I, oraz budowa sieci
kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w granicach pasa
drogowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RIT.IV.1.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik
nr 1: „Dokumentacja projektowa, (projekty, kosztorysy ofertowe
szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót).
Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia : Wykonanie kanalizacji
sanitarnej w zakresie : Sieć uliczna – ul. Zachodnia (Ksz 11 ÷ Ks II
istn.) - Trasa kanału biegnie w pasie drogowym (projektowany chodnik)
przyszłej ul. Zachodniej – działka nr 893 Projektowany kanał posiada
średnicę DN 200, zaś jego całkowita długość wynosi 231,0 m. Projektowany
kanał zostaje włączony do istniejącej kanalizacji sanitarnej w
istniejącej studni Ks II istn. na skrzyżowaniu ulicy Zachodniej i
Kościelnej. Na trasie projektowanego kanału zainstalowano 5 nowych
studni oraz 2 trójniki w miejscach przyłączenia przykanalików.
Przykanaliki W ramach niniejszego opracowania zaprojektowano
przykanaliki od głównego kanału sanitarnego do granicy działek
prywatnych. Wszystkie przykanaliki znajdują się w obrębie działki nr 893
(pas drogowy ul. Zachodniej) i nie wchodzą na tereny posesji
prywatnych. Ilość przykanalików – 7 o łącznej długości ok. 25mb. Zakres
projektowanej sieci wodociągowej 1. Sieć uliczna – ul. Zachodnia (W9 ÷
W15) Trasa wodociągu biegnie w pasie drogowym (projektowana ścieżka
rowerowa) przyszłej ul. Zachodniej – działka nr 893(391,0 m) - w węźle
W15 następuje połączenie projektowanego wodociągu Dy 160 z końcówką
istniejącego wodociągu Dy 160 położoną na terenie ul. Kościelnej
(działka nr 892). Na działce nr 892 zlokalizowano 5,5 m wodociągu - w
węźle W14 następuje załamanie trasy wodociągu pod kątem 90° i
projektowany wodociąg wchodzi na działkę nr 893 - projektowany wodociąg
biegnie wzdłuż ul. Zachodniej na działce nr 893 aż do granicy
opracowania drogowego, tj. 25 m za skrzyżowaniem z ul. Jana Pawła II.
Zakończenie trasy wodociągu zostaje dokonane w węźle W9, gdzie zostanie
zamontowana zaślepka - w węźle W10 (skrzyżowanie ul. Zachodniej z ul.
Jana Pawła II)następuje odgałęzienie projektowanego wodociągu do
istniejącej ślepej końcówki wodociągu Dy 110 w ul. Jana Pawła II.
Długość tego odgałęzienia wynosi 8,0 m, z czego 5,0 m jest położone na
działce 893 (ul. Zachodnia) zaś 3,0 m na działce nr 894 (ul. Jana Pawła
II). Średnica tego odcinka – Dy 110 - w węźle W12 (skrzyżowanie ul.
Zachodniej z ul. Wyszyńskiego) następuje odgałęzienie projektowanego
wodociągu do istniejącej ślepej końcówki wodociągu Dy 160 w ul.
Wyszyńskiego. Długość tego odgałęzienia wynosi 15,0 m, z czego 5,5 m
jest położone na działce 893 (ul. Zachodnia) zaś 9,5 m na działce nr 896
(ul. Wyszyńskiego). Średnica tego odcinka – Dy 160 - W ramach
niniejszego opracowania zaprojektowano przyłącza wodociągowe od głównej
sieci ulicznej do granicy działek o łącznej długości 35 ok. mb. Zakres
projektu – inwestycji pt. „Budowa dróg gminnych: Jana Pawła II, Prymasa
Wyszyńskiego, Zaułek Kościelny i zachodniej obwodnicy Zbąszynka – etap
I” przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót
budowlanych: roboty branży drogowej: budowa jezdni ulic wraz z
chodnikami i/lub ścieżkami rowerowymi, budowa/przebudowa/rozbudowa
skrzyżowań z istniejącą siecią drogową, budowa zjazdów, niezbędną
budowę/rozbudowę odwodnienia ulicy (wpustów ulicznych), roboty branży
sanitarnej: budowa/rozbudowa odcinków kanalizacji deszczowej, roboty
branży elektroenergetycznej: przebudowa napowietrznej linii średniego
napięcia (biegnącej wzdłuż nowoprojektowanej ulicy bez nazwy) na linię
kablową, budowa/rozbudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż projektowanych
ulic, zabezpieczenie rurami osłonowymi i niezbędną przebudowę sieci
istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z planowanym
przedsięwzięciem (np. linii energetycznej lub telekomunikacyjnej, sieci
kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej, itp.) w niezbędnym zakresie
określonym w warunkach technicznych wydanych przez właściwych
Właścicieli (zarządców) sieci. rozbiórki elementów dróg w obrębie nowo
zagospodarowywanego terenu, Przedmiot zamówienia realizowany jest w z
udziałem środków Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury
drogowej na lata 2016 – 2019 i w związku z koniecznością rozliczenia się
z dotacji zamawiający wymaga złożenia kosztorysów ofertowych w formie
zgodnej załączoną w zał. nr 1. Po zakończeniu realizacji zadania
zamawiający będzie wymagał kosztorysu różnicowego wykazującego różnice w
ilości wykonanych robót w stosunku do kosztorysów ofertowych. A w
związku z powyższym zamawiający żąda ustawienia dwóch tablic
informacyjno - promocyjnych o wymiarach 600 na 700 mm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45232000-2,
45231300-8,
45231400-9 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2558376 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CAŁUS Sp. z o.o. Spółka komandytowa ,
biuro@calus.pl,
Boruja Nowa 47 B,
64-200,
Nowy Tomyśl , kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3146791,41 Oferta z najniższą ceną/kosztem 3146791,41 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4369231,30 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
46% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|