Ogłoszenie nr 104355 - 2017
z dnia 2017-07-05 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67651 - 2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, krajowy numer identyfikacyjny
97077055700000, ul.
Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 849 140, faks
683 849 484, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.zbaszynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór
i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych z ternu Gminy Zbąszynek w okresie od 01 lipca 2017 r. do
30 czerwca 2020 r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.7.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie
Gminy Zbąszynek, w tym: 1) odbioru od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych następujących odpadów komunalnych: a) zmieszane odpady
komunalne b) odpady zebrane selektywnie z podziałem na frakcje: • papier
i tektura, • tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe •
szkło, • odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone. Wszystkie
ww. frakcje należy odbierać od właścicieli nieruchomości w sposób
selektywny, tj. każdą frakcję osobno, bez mieszania posegregowanych już
odpadów komunalnych; 2) odbioru od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych odpadów komunalny następującymi częstotliwościami: a)
zmieszane odpady komunalne: z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej
zbiórka w systemie pojemnikowym – co dwa tygodnie, z zabudowy
wielorodzinnej (bloki) zbiórka w systemie pojemnikowym – co tydzień b)
selektywnie zebrane odpady komunalne: z zabudowy jednorodzinnej i
zagrodowej zbiórka w systemie workowo – pojemnikowym jeden raz w
miesiącu, a w okresie od kwietnia do listopada odpady ulegające
biodegradacji i odpady zielone – co dwa tygodnie, z zabudowy
wielorodzinnej (bloki) zbiórka w systemie pojemnikowym – co tydzień. 3)
odbioru dwa razy w ciągu roku kalendarzowego (marzec i wrzesień) mebli i
odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, sprzed posesji mieszkańców
Gminy Zbąszynek; 4) dostarczenia do Punktu Selektywnego Zbierania
Odpadów Komunalnych odpowiednich pojemników i kontenerów do zbiórki
mebli i odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, chemikaliów, odpadów
budowlanych, papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła oraz odpadów
ulegających biodegradacji i odpadów zielonych oraz odbioru tych odpadów
na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego; 5) dostarczenia i opróżniania
raz w miesiącu 4 pojemników na przeterminowane leki ustawionych w
aptekach na terenie miasta Zbąszynek, zgodnie z wykazem dostarczonym
przez Zamawiającego, 6) dostarczenia odpowiednich pojemników i worków
właścicielom nieruchomości zamieszkałych do zbiórki odpadów komunalnych w
następujący sposób: a) zmieszane odpady komunalne – pojemniki o
pojemności 120 l, 240 l , 1100 l w zależności od zabudowy i ilości
mieszkańców posesji, b) odpady ulegające biodegradacji oraz odpady
zielone - pojemniki o pojemności 240 l, c) papier i tektura – worki o
pojemności 120 l, a w zabudowie wielorodzinnej (bloki) pojemniki o
pojemności 1100 l, d) tworzywa sztuczne, metale i opakowania
wielomateriałowe – worki o pojemności 120 l, a w zabudowie
wielorodzinnej (bloki) pojemniki o pojemności 1100 l, e) szkło – worki o
pojemności 120 l, a w zabudowie wielorodzinnej (bloki) pojemniki o
pojemności 1100 l, 3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi
załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
90513100-7,
90533000-2,
90500000-2 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1759259.26 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LS PLUS SP Z O. O.,
,
Ul. Szałwiowa 34a/2,
62-064,
Plewiska, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2844347.40 Oferta z najniższą ceną/kosztem 2844347.40 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3577948,20 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|