IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując
do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może
być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach o
których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 8.3. Wykonawca wnosi wadium nie
później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno wpłynąć
na rachunek bankowy zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu
składania ofert. 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem
na rachunek bankowy zamawiającego BS Siedlec rachunek nr 49 9660 0007
0010 1710 2000 0060. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Wykonawca przy wnoszeniu wadium
winien powołać się na oznaczenia podane przez zamawiającego tj. na nazwę
zamówienia oraz numer sprawy nadane przez zamawiającego. 8.6. Wadium
wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji
ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy
złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Urzędu
Miejskiego w Zbąszynku ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek. 8.7. W przypadku,
gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji
bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych
przez podmioty, muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium
na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia
którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
8.8. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia
bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub
poręczeniach udzielanych przez podmioty, zamawiający wymaga aby termin
ich ważności obejmował okres związania z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1)
W przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia pojazdu
odpowiadającego wymogom zawartym w załącznikach do umowy z powodu
zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia
po zawarciu umowy - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu
lub modelu wyposażenia pojazdu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie
będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu,
a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego.
2) W przypadku zaproponowania przez wykonawcę szczególnie uzasadnionej
pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo
wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych
przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie -
dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartych w załącznikach do umowy
rozwiązań konstrukcyjnych.
3) W przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego dopuszczalna jest
zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub wymogów zawartych w
załącznikach do umowy.
4) W przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu
umowy oraz innych umów zawartych przez zamawiającego - dopuszczalna jest
zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia miejsca odbioru
przedmiotu umowy oraz miejsca szkolenia przedstawicieli zamawiającego.
5) W przypadku zmiany przepisów prawa - dopuszczalna jest tak zmiana
umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub
przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa.
6) Niedopuszczalna jest taka zmiana umowy, której konsekwencją będzie
zwiększenie ceny przedmiotu umowy.
7) W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od wykonawcy,
zamawiający podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze
okoliczności czy zmiany proponowane przez wykonawcę odpowiadają jego
potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych
zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w
określonym roku budżetowym.
8) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieje
okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w
szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną
dla zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z
powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów
nadrzędnych, lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.).
9) Dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy
bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
10) Dopuszczalne są zmiany do umowy w sytuacji, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter
zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby
zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia,
umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie
dopuszczona;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-09-25, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: