Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. promocji, grafiki i multimediów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski Zbąszynek
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Ogólno Administracyjny
Data udostępnienia: 2018-12-07
Ogłoszono dnia: 2018-12-07 przez Bernadetta Utrata
Termin składania dokumentów: 2018-12-18 15:30:00
Nr ogłoszenia: 3/2018
Zlecający: Wiesław Czyczerski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane graficzne,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
- znajomość zasad administrowania siecią informatyczną na bazie Linuxa i Microsoft,
- umiejętność obsługi kamery i aparatu fotograficznego,
- umiejętność montażu filmów i obróbki graficznej zdjęć,
- umiejętność przygotowania składu materiałów promocyjnych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku pracy,
- prawo jazdy kategorii B,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość obsługi sprzętu komputerowego i systemów informatycznych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- zdolność analitycznego myślenia,
- wysoka kultura osobista,
- nieposzlakowana opinia.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) W zakresie promocji:
a) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
b) prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy z innymi samorządami i zagranicą,
b) prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy z innymi samorządami i zagranicą,
c) współpraca z jednostkami organizacyjnymi i innymi jednostkami Gminy Zbąszynek w zakresie promocji.
2) W zakresie grafiki i multimediów:
2) W zakresie grafiki i multimediów:
a) tworzenie projektów graficznych i ich realizacja,
b) graficzna obróbka zdjęć,
c) kreowanie graficznego wizerunku, projektowanie logotypów,
d) wizualizowanie i opracowywanie materiałów promocyjnych,
e) prowadzenie dokumentacji i archiwum prac,
f) dokumentowanie (nagrywanie, robienie zdjęć) z wydarzeń dotyczących Gminy Zbąszynek,
g) tworzenie projektów filmowych/multimedialnych i ich realizacja,
h) projektowanie graficzne, skład oraz przygotowanie do druku gazety i innych materiałów,
i) administrowanie stroną internetową i Biuletynem Informacji Publicznej Gminy oraz wprowadzanie dodatkowych danych, a także wprowadzanie zmian i w miarę potrzeb zmian wyglądu graficznego tych stron,
j) obsługa techniczna transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Zbąszynku.
3. W zakresie spraw informatycznych: znajomość zagadnień i zastępstwo stanowiska pracy ds. informatyki.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
wymiar czasu pracy – pełny etat,
rozkład czasu pracy: poniedziałek 7:30-17:00; wtorek - czwartek 7:30-15:30; piątek 7.30-14.00
praca przy komputerze oraz w miarę potrzeb w terenie,
stanowisko pracy jest zlokalizowane w budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszynku, przy ul. Rynek 1, na I piętrze, w budynku bez windy,
praca wymaga przemieszczania się po kondygnacjach budynku (budynek II piętrowy),
możliwość delegowania na szkolenia poza stałe miejsce pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenia o odbytych studiach),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-18 15:30:00
b. Sposób:
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres:Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr 12,
z dopiskiem na kopercie:
"Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw promocji, grafiki i multimediów" w terminie do dnia 18 grudnia 2018 r.
lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr 12,
z dopiskiem na kopercie:
"Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw promocji, grafiki i multimediów" w terminie do dnia 18 grudnia 2018 r.
Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr 12,
z dopiskiem na kopercie:
Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw promocji, grafiki i multimediów w terminie do dnia 18 grudnia 2018 r.
lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr 12,
z dopiskiem na kopercie:
Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw promocji, grafiki i multimediów w terminie do dnia 18 grudnia 2018 r.
VII. Informacje dodatkowe:
Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel. (68) 3849140 w. 46 lub 48.
Druk kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz druki oświadczeń, o których mowa w pkt. 5 lit. c, f, g, h, można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zbąszynek:
http://bip.zbaszynek.pl/287/Druki_do_pobrania/ - w zakładce Druki do pobrania/Inne druki i oświadczenia.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.zbaszynek.pl w zakładce - Informacje o naborze.