ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. promocji, grafiki i multimediów

Miejsce pracy: Urząd Miejski Zbąszynek

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Ogólno Administracyjny

Data udostępnienia: 2018-12-07

Ogłoszono dnia: 2018-12-07 przez Bernadetta Utrata

Termin składania dokumentów: 2018-12-18 15:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2018

Zlecający: Wiesław Czyczerski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane graficzne,
  3. dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
  4. znajomość zasad administrowania siecią informatyczną  na bazie Linuxa i Microsoft,
  5. umiejętność obsługi kamery i aparatu fotograficznego,
  6. umiejętność montażu filmów i obróbki graficznej zdjęć,
  7. umiejętność przygotowania składu materiałów promocyjnych,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku pracy,
  9. prawo jazdy kategorii B,
  10. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień elektronicznego obiegu dokumentów,
  2. znajomość obsługi sprzętu komputerowego i systemów informatycznych,
  3. umiejętność organizacji pracy własnej,
  4. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  5. zdolność analitycznego myślenia,
  6. wysoka kultura osobista,
  7. nieposzlakowana opinia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) W zakresie promocji:
a)  gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
b) prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy z innymi samorządami i zagranicą,
c) współpraca z jednostkami organizacyjnymi i innymi jednostkami Gminy Zbąszynek w zakresie promocji.
2) W zakresie grafiki i multimediów:
a) tworzenie projektów graficznych i ich realizacja,
b) graficzna obróbka zdjęć,
c) kreowanie graficznego wizerunku, projektowanie logotypów,
d) wizualizowanie i opracowywanie materiałów promocyjnych,
e) prowadzenie dokumentacji i archiwum prac,
f) dokumentowanie (nagrywanie, robienie zdjęć) z wydarzeń dotyczących Gminy Zbąszynek,
g) tworzenie projektów filmowych/multimedialnych i ich realizacja,
h) projektowanie graficzne, skład oraz przygotowanie do druku gazety i innych materiałów,
i) administrowanie stroną internetową i Biuletynem Informacji Publicznej Gminy oraz wprowadzanie dodatkowych danych, a także wprowadzanie zmian i w miarę potrzeb zmian wyglądu graficznego tych stron,
j) obsługa techniczna transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Zbąszynku.
3. W zakresie spraw informatycznych: znajomość zagadnień i zastępstwo stanowiska pracy ds. informatyki.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
wymiar czasu pracy – pełny etat,
rozkład czasu pracy: poniedziałek 7:30-17:00; wtorek - czwartek 7:30-15:30; piątek 7.30-14.00
praca przy komputerze oraz w miarę potrzeb w terenie, 
stanowisko pracy jest zlokalizowane w budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszynku, przy ul. Rynek 1, na I piętrze,  w budynku bez windy,
praca wymaga przemieszczania się po kondygnacjach budynku (budynek II piętrowy),  
możliwość delegowania na szkolenia poza stałe miejsce pracy. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenia o odbytych studiach),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
  6. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych 
    i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego  i umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-18 15:30:00
b. Sposób:
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres:Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr  12,
z dopiskiem na kopercie:
"Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw promocji, grafiki i multimediów" w terminie  do  dnia 18  grudnia 2018 r.
Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr  12,
z dopiskiem na kopercie:
Nabór na stanowisko  Podinspektora do spraw promocji, grafiki i multimediów w terminie  do  dnia 18  grudnia 2018 r.

VII. Informacje dodatkowe:


 Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel. (68) 3849140 w. 46 lub 48.

Druk kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz druki oświadczeń, o których mowa w pkt. 5 lit. c, f, g, h, można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zbąszynek:
http://bip.zbaszynek.pl/287/Druki_do_pobrania/ - w zakładce Druki do pobrania/Inne druki i oświadczenia.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.zbaszynek.pl w zakładce - Informacje o naborze.                                                              

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zbąszynek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bernadetta Utrata
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bernadetta Utrata
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-07 13:01:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-07 13:22:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-27 07:58:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony