Zbąszynek: Przebudowa budynku administracyjnego na cele mieszkalne
Numer ogłoszenia: 148294 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego na cele mieszkalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy całego budynku - 252 m2 . Kubatura netto w obrębie opracowania - 376 m2. Powierzchnia użytkowa w obrębie opracowania - 119,38 m2. II. Roboty rozbiórkowe: W zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - Powiększenie wejściowych drzwi zewnętrznych do projektowanej części przebudowy, - Cząstkowe przekucia otworów drzwiowych poszczególnych lokali oraz części sanitarnej, oraz zamurowania istniejących, - Zmiany w zakresie instalacji sanitarnych, - Zmiany w zakresie instalacji elektrycznych, III. Zestawienie powierzchni pomieszczeń: Parter 1.1 han 9,25 m2 1.2 klatka schodowa 8,99 m2 Piętro 2.1 komunikacja 22,67 m2 2.2 kuchnia 6,38 m2 2.3 pokój 10,00 m2 2.4 pokój 10,13 m2 2.5 pokój 11,05 m2 2.6 pokój 11,86 m2 2.7 pokój 7,50 m2 2.8 pokój 8,36 m2 2.9 przedsionek 3,36 m2 2.10 WC- męski 2,13 m2 2.11 natrysk 1,39 m2 2.12 przedsionek 3,98 m2 2.13 WC- damski 1,23 m2 natrysk 1,12 m2 IV. Zakres prac i kolejność realizacji W celu dostosowania do wymagań p.poż. należy wykonać poszerzenie istniejących drzwi zewnętrznych po-przez, wykucie istniejących , podstemplowywanie stropu, zalanie nowego ciągłego nadproża nad drzwiami, oraz otworem okiennym, rozkucie węglarka, montaż nowych drzwi oraz przemurowanie otworu okiennego pustakiem szklanym. W calu powiększania drzwi wejściowych do poszczególnych lokali, należy rozkuć otwory następnie zamonto-wać drzwi zgodnie z rzutem piętra. Wykonać nową ścianę działową w obrabia węzła sanitarnego, oraz przekucia istniejących drzwi wejściowych do łazianki. Wykonać nową instalację elektryczną zgodnie z załączoną częścią branży elektrycznej. Wykonać nowe podejścia instalacji wod-kan do pomieszczeń łazianki. Wykonać odrębne podejścia CO z istniejącego kotła CO do wszystkich projektowanych pomieszczeń. Wykonać prace remontowe wewnątrz pomieszczeń: szpachlowania i malowania ścian, okładziny podłogowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 44.11.22.20-6, 50.70.00.00-2, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium wysokości 2 000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Zbąszynek ul. Rynek1, 66-210 Zbąszynek biuro nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zbąszynku ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie