Zbąszynek: Adaptacja pomieszczeń po byłej przychodni lekarskiej na Klub Seniora
Numer ogłoszenia: 187858 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń po byłej przychodni lekarskiej na Klub Seniora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót mających na celu przystosowanie ww. na pomieszczenia mieszczące dzienny ośrodek pobytu dla osób starszych - Klub Seniora. 1. Roboty rozbiórkowe W zakresie prac rozbiórkowych należy wykonać wyburzenia; ścian pod powiększenie otworów wejściowych do pomieszczeń, ścian działowych. Wykucie istniejących ościeżnic metalowych, skucie płytek ceramicznych w sanitariatach, skucie tynków na wysokości ok. 0,5m w strefie przypodłogowej na ścianie od strony dziedzińca, rozebranie posadzek lastrico, rozebranie podbudowy betonowej pod wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, zdemontowanie misek klozetowych, grzejników żeliwnych oraz osprzętu instalacji elektrycznej. 2. Roboty murarskie i tynkarskie Uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów w ścianach zgodnie z projektem technologicznym bloczkami z be-tonu komórkowego na zaprawie cementowo - wapiennej. Wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego grubości 12 cm na zaprawie cementowej. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegły z dwuteowników gorąco walcowanych oraz przesklepień otworów zbrojonych bednarką. Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych kt III na ścianach. 3. Roboty malarskie, okładziny, podłogi, posadzki Po uprzednim zeskrobaniu i zmyciu starej farby w pomieszczeniach - ściany, sufity należy podłoże zagrunto-wać środkiem gruntującym Atlas Unigrunt lub tożsamym podobnie należy postąpić w przypadku tynków nowo położonych, następnie wykonać gładzie gipsowe jednowarstwowe z wyjątkiem ścian przewidzianych do obłożenie płytką ceramiczną. Widoczne rury instalacyjne należy zabudować płytami gipsowo - kartonowymi na rusztach z profili metalowych z położeniem gładzi gipsowych. Ściany w pomieszczeniach mokrych zgodnie z projektem technologicznym należy licować płytką ceramiczną układaną na kleju cementowym. Ściany do wysokości 1,5m w pomieszczeniach wg proj. technol. malować farbami lateksowymi zmywalnymi w kolorze do uzgodnienia z inwestorem. Ściany ponad wysokością jw. oraz ponad okładzinami z płytek ceramicznych malować farbą emulsyjną w kolorze białym. W celu likwidacji widocznych pęknięć na sufitach należy przykleić warstwę siatki z włókna szklanego na kleju wg technologii ocieplania ścian metodą lekką mokrą, następnie na powierzchni sufitu położyć gładź gipsową jednowarstwową i pomalować farbą 4/3 emulsyjną w kolorze białym. Powierzchnie istniejącego podłoża betonowego pod posadzki i podłogi należy oczyścić przez jej dokładne odkurzenie następnie zagruntować środkiem gruntującym Atlas Unigrunt lub tożsamym po czym wyrównać zaprawą naprawczą następnie wykonać posadzki z płytek z kamieni sztucznych w pomieszczeniach mokrych oraz na korytarzu, w pomieszczeniach do zajęć, socjalnych należy wykonać podłogi z paneli podłogowych. 4. Stolarka drzwiowa i okienna. Przewiduje się wykonanie nowej stolarki drzwiowej; ościeżnice stalowe, skrzydła wewnętrzne płytowe, w sali zajęć drzwi wewnętrzne składane, drzwi zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej jednoskrzydłowe ocieplane. Pomiędzy pomieszczeniem wydawania posiłków, zmywalnią a jadalnią należy zamontować okna podawcze. 5. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna. Przewiduje się wykonanie instalacji wodociągowej - woda zimna z rur polipropylenowych o śr 20mm. Baterie umywalkowe oraz zlewozmywakowe standardowe stojące o śr 15mm, bateria natryskowa z natryskiem prze-suwnym śr 15mm. Włączenie instalacji w pom. technicznym. Instalacja kanalizacyjna z rur kielichowych PCV z wpięciem do instalacji istniejącej, umywalki porcelanowe prostokątne z syfonem gruszkowym, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego z kabiną natryskową 80x80cm, zlewozmywaki jeno i dwukomorowe z blachy stalowej nierdzewnej, miski ustępowe typ kompakt, w pomieszczeniu WC mężczyzn zamontować zawór czerpalny oraz wpust podłogowy. 6. Instalacja c.o. i c.w. Instalację c.o. wykonać z rur pp z włączeniem do istniejącego rozdzielacza w pom. technicznym. Grzejniki stalowe dwupłytowe z zaworami termostatycznymi z głowicami termo oraz z zaworami odcinającymi śr 15mm. Instalacja ciepłej wody z rur miedzianych śr 15mm z izolacją z otuliny termaflex. 5/3 7. Instalacja elektryczna Przewiduje się wykonanie instalacji oświetleniowej oraz instalacji gniazd wtyczkowych. Projektowana instala-cja elektryczna pomieszczeń zasilana będzie z istniejącej rozdzielni głównej 0,4 kV znajdującej się w budynku. Zastosować oddzielne obwody dla odbiorników oświetleniowych, odbiorników 230V i siłowych 230/400V. Instalację oświetleniową wykonać przewodem kabelkowym YDYżo 3x1,5 mm2. Do wykonania oświetlenia oprawy świetlówkowe rastrowe oraz oprawy zwykłe żarowe. Mocowanie opraw bezpośrednio do sufitu. Instalację wykonać jako podtynkową. Instalacja gniazd wtyczkowych 230V i odbiorników 230/400V. Instalację należy wykonać przewodami: obwody gniazd 230V YDYżo 3x2,5 mm2, obwody siłowe 230/40V YDYżo 5x2,5 mm2, instalację wykonać jako podtynkową. 8. Roboty zewnętrzne Przed wejściem do budynku planuje się wykonanie schodów wejściowych z bloczków betonowych na ławie betonowej z obłożeniem płytką mrozoodporna schodową. Nad wejściem należy zamontować daszek z poliwęglanu na metalowej konstrukcji wsporczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 44.11.22.20-6, 44.11.22.10-3, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 4000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Zbąszynek ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek biuro nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Mieskiego ul. Rynek1 66-210 Zbąszynek biuro nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie