Zbąszynek: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Kosieczyńskiej w Zbąszynku wraz z przyłączami do budynków na ulicy Kosieczyńskiej nr 1, 2, 3, 4.
Numer ogłoszenia: 208094 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Kosieczyńskiej w Zbąszynku wraz z przyłączami do budynków na ulicy Kosieczyńskiej nr 1, 2, 3, 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę sieci wodociągowej Dy 110 PE 100 SDR 17 PN 10 o długości 358,0 mb wraz z przyłączami do zabudowy mieszkaniowej Dy 50 100 SDR 17 PN 10 o długości 43,0 mb oraz przebudowa istniejących przyłączy wewnątrz budynku o długości 12,0 mb; ilość przyłączy 6 szt. w tym 4 istniejące do modernizacji. 2. Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) wykonanie wytyczenia geodezyjnego 2) projektowany wodociąg po włączeniu do istniejącej sieci w ul. Lipowej przechodzi na drugą stronę ul. Kosieczyńskiej, przejście pod ulicą Kosieczyńską należy wykonać metodą przecisku, bez rozkopywania jezdni, długość rury przeciskowej - 17,1 m, wszelkie prace prowadzone w pasie drogi wymagają uzyskania zgody jej zarządcy, przed rozpoczęciem robót należy uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego (droga powiatowa) 3) wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego 4) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót niezbędnych do oddania do użytkowania 5) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. 3. Warunki techniczne: 1) całość robót montażowych wykonać zgodnie z projektem budowlanym a także warunkami technicznymi wykonania, odbioru robót budowlano-montażowych, obowiązującymi normami i przepisami branżowymi właściwymi dla danego rodzaju robót, wytycznymi producentów rur oraz pod fachowym nadzorem 2) plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 6) w czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót wstanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w jednej z form przewidzianych w art.45 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w wysokości 3400,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zbąszynku ul. Rynek1, 66-210 Zbąszynek, biuro nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zbąszynku ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek biuro nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie