Zbąszynek: Dzienny dom /Senior Wigor/-adaptacja pomieszczeń I piętra budynku po byłej przychodni lekarskiej
Numer ogłoszenia: 224830 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzienny dom /Senior Wigor/-adaptacja pomieszczeń I piętra budynku po byłej przychodni lekarskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Roboty remontowe i adaptacyjne obejmują w swoim zakresie pomieszczenia znajdujące się na pierwszym piętrze budynku użyteczności publicznej -po byłej przychodni lekarskiej . Powierzchnia adaptowanych pomieszczeń wynosi 243,12 m2 p.u. 1.2 Roboty rozbiórkowe ,demontażowe i wykucia: - rozbiórka ścianek działowych - demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drzwiowych - demontaż okien zespolonych drewnianych - demontaż wykładzin i posadzek - skucie płytek ściennych - wykucie otworów drzwiowych - wywiezienie gruzu na wyznaczone wysypisko z utylizacją 1.3 Roboty budowlane: - wykonanie nowych ścianek działowych i zamurowanie otworów - uzupełnienie, naprawa i wykonanie nowych tynków na ścianach. - licowanie ścian płytkami ceramicznymi - montaż okien z PVC i parapetów - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - przygotowanie podłoża pod nowe posadzki i podłogi - podłogi z paneli podłogowych - posadzki z płytek podłogowych - przygotowanie ścian i sufitów pod gipsowanie i szpachlowanie - gipsowanie ścian i sufitów - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 1.4 Roboty instalacyjne: - demontaż instalacji elektrycznej - montaż nowej instalacji elektrycznej z nowym osprzętem - demontaż instalacji wodociągowej z wyjątkiem pionów - montaż nowej instalacji wodociągowej z nowym osprzętem - demontaż instalacji kanalizacyjnej z wyjątkiem pionów - montaż nowej instalacji kanalizacyjnej z nowym osprzętem - demontaż instalacji centralnego ogrzewania z wyjątkiem pionów - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z nowym osprzętem -wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej nawiewno-wywiewnej 1.5 Wyposażenie pomieszczeń zgodnie z wytycznymi Programu /Senior-Wigor/ zawarte jest szczegółowym opisie w SIWZ w tabeli..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4800,00PLN (słownie złotych : cztery tysiące osiemset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek biuro nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek biuro nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie