Zbąszynek: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KOSIECZYNIE
Numer ogłoszenia: 25000 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KOSIECZYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na działce nr 171/2 projektuje się przebudowę istniejącej świetlicy wiejskiej w zakresie obejmującym salę, scenę, pomieszczenia gospodarcze przy scenie, hall oraz bibliotek Projektowana przebudowa istniejącej świetlicy wiejskiej polegać będzie na: - zmianie pokrycia i konstrukcji dachu z istniejącej drewnianej więźby wieszarowo - rozporowej z pokryciem papą na dach o konstrukcji z dźwigarów drewnianych np. produkcji /Blach Dek/ Wolsztyn lub równoważne z pokryciem z blacho dachówki, - wykonaniu ocieplenia budynku metodą mokrą lekką (z wykonaniem remontu elewacji zaplecza świetlicy) - wymianie istniejącej stolarki drzwiowej, - wymianie podłóg i posadzek, - przebudowie instalacji wodociągowej - umieszczenie hydrantu p.poż w sali, - przebudowie instalacji grzewczej c.o. (z wymianą kotła gazowego c.o. zasilającego salę, scenę, pomieszczenia gospodarcze, kuchnię oraz zaplecze sanitarne, - wymianie instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej, Charakterystyczne parametry techniczne przebudowy Wysokość budynku(od poziomu terenu) 7,25 m Długość całkowita budynku (elewacja frontowa) 22,77 m Szerokość budynku 14,38 m Powierzchnia zabudowy Pz=376,69 m2 Powierzchnia użytkowa (Pp+Pd) Pu=320,02 m2 Powierzchnia podstawowa (Pp) Pd=281,93 m2 Powierzchnia pomocnicza (Pd) Pp=38,09 m2 Kubatura brutto V=2271,48 m3 Poziom +/- 0,00 73,04 m oraz wyposażenie w postaci: Krzesło 150szt. Stół 20 szt Stół centralny z półką Stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad drzwi suwane Stół ze zlewem jednokomorowym i miejscem na lodówkę lub zmywarkę, rozdrabniacz odpadków organicznych Zmywarka uniwersalna z funkcją wyparzania, podstawą i uzdatniaczem wody Kuchnia 4-palnikowa gazowa z piekarnikiem elektrycznym Patelnia uchylna nierdzewna na stelażu Regał magazynowy półki pełne 2 szt Wózek 3 półkowy ze stali nierdzewnej 2szt Taboret gazowy Mikser Odtwarzacz płyt CD z MP3 (USB) Mikrofon przewodowy- 4 sztuki Mikrofon bezprzewodowy Statyw sceniczny-6 sztuk Przedłużacz kablowy Mikser Zestawy głośnikowe basowe 2 sztuki Zestawy głośnikowe szerokopasmowe 2 sztuki aktywne Wzmacniacz Kolumny odsłuchowe - 2 sztuki Aparat fotograficzny Kamera cyfrowa Projektor Ekran ścienny Notebook Dokładne parametry zawarte są w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.45.31.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.23.10-7, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.42.11.22-5, 45.41.00.00-4, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.42.11.46-9, 54.43.21.30-4, 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.70.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj.: minimum robota budowlana polegająca na wykonaniu modernizacji budynku z wymianą więźby dachowej, wykonaniem wieńców o powierzchni ok. 300 m2 oraz modernizacją pomieszczeń, zamawiający dopuszcza wykazanie wykonanie nowego budynku podobnej funkcji i powierzchni, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tzn.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - architektonicznej bez ograniczeń, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają aktualną polisę oc w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dok. potwierdzające prawidłowość wykonania robót np. protokoły odbioru końcowego,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zbąszynku
ul. Runek 1
66-210 Zbąszynek
biuro nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego biuro nr 15 ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 313,322,323. Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie