Zbąszynek: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KOSIECZYNIE
Numer ogłoszenia: 25000 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KOSIECZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na działce nr 171/2 projektuje się przebudowę istniejącej świetlicy wiejskiej w zakresie obejmującym salę, scenę, pomieszczenia gospodarcze przy scenie, hall oraz bibliotek Projektowana przebudowa istniejącej świetlicy wiejskiej polegać będzie na: - zmianie pokrycia i konstrukcji dachu z istniejącej drewnianej więźby wieszarowo - rozporowej z pokryciem papą na dach o konstrukcji z dźwigarów drewnianych np. produkcji /Blach Dek/ Wolsztyn lub równoważne z pokryciem z blacho dachówki, - wykonaniu ocieplenia budynku metodą mokrą lekką (z wykonaniem remontu elewacji zaplecza świetlicy) - wymianie istniejącej stolarki drzwiowej, - wymianie podłóg i posadzek, - przebudowie instalacji wodociągowej - umieszczenie hydrantu p.poż w sali, - przebudowie instalacji grzewczej c.o. (z wymianą kotła gazowego c.o. zasilającego salę, scenę, pomieszczenia gospodarcze, kuchnię oraz zaplecze sanitarne, - wymianie instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej, Charakterystyczne parametry techniczne przebudowy Wysokość budynku(od poziomu terenu) 7,25 m Długość całkowita budynku (elewacja frontowa) 22,77 m Szerokość budynku 14,38 m Powierzchnia zabudowy Pz=376,69 m2 Powierzchnia użytkowa (Pp+Pd) Pu=320,02 m2 Powierzchnia podstawowa (Pp) Pd=281,93 m2 Powierzchnia pomocnicza (Pd) Pp=38,09 m2 Kubatura brutto V=2271,48 m3 Poziom +/- 0,00 73,04 m oraz wyposażenie w postaci: Krzesło 150szt. Stół 20 szt Stół centralny z półką Stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad drzwi suwane Stół ze zlewem jednokomorowym i miejscem na lodówkę lub zmywarkę, rozdrabniacz odpadków organicznych Zmywarka uniwersalna z funkcją wyparzania, podstawą i uzdatniaczem wody Kuchnia 4-palnikowa gazowa z piekarnikiem elektrycznym Patelnia uchylna nierdzewna na stelażu Regał magazynowy półki pełne 2 szt Wózek 3 półkowy ze stali nierdzewnej 2szt Taboret gazowy Mikser Odtwarzacz płyt CD z MP3 (USB) Mikrofon przewodowy- 4 sztuki Mikrofon bezprzewodowy Statyw sceniczny-6 sztuk Przedłużacz kablowy Mikser Zestawy głośnikowe basowe 2 sztuki Zestawy głośnikowe szerokopasmowe 2 sztuki aktywne Wzmacniacz Kolumny odsłuchowe - 2 sztuki Aparat fotograficzny Kamera cyfrowa Projektor Ekran ścienny Notebook Dokładne parametry zawarte są w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.45.31.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.23.10-7, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.42.11.22-5, 45.41.00.00-4, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.42.11.46-9, 54.43.21.30-4, 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.70.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zbąszynku ul. Runek 1 66-210 Zbąszynek biuro nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego biuro nr 15 ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 313,322,323. Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie