Zbąszynek: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zbąszynek - projekt wsparcia
Numer ogłoszenia: 269444 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zbąszynek - projekt wsparcia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt /Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zbąszynek - projekt wsparcia/ jest prowadzony równolegle z tzw. projektem /Zasadniczym/kanalizacji miejscowości, na terenie Gminy Zbąszynek. Jego realizacja jest ściśle powiązana i uzależniona od postępu prac związanych z projektem /Zasadniczym/. Od Oferenta składającego ofertę w niniejszym postępowaniu będzie wymagana współpraca z wykonawcą zadania pierwszego. Będzie konieczne wspólne wykonywanie odcinków kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej w szczególności w drogach powiatowych we wsi Dąbrówka Wlkp. Jest to kontynuacja przerwanych robót. Realizacja będzie polegała na dokończeniu prac wykonawcy , z którym Gmina rozwiązała umowę. Przedmiotem zamówienia jest budowa rurociągów i studni kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: 1. Rogoziniec a) rurociąg grawitacyjny wykonać z rur PVC Dn 160 x 4,7mm lite. Na końcu rurociągu, na granicy działki należy zastosować studnie PVC o Dn 315mm w ilości 91 sztuk odcinek P-F, b) rurociąg tłoczny z rur PE 100 Dz 90 x 5,4 mm SDR 17 PN 10, długość rurociągu L= 167,0 m Odcinek P-G c) celu odprowadzenia ścieków z przepompowni P-G zaprojektowano rurociąg tłoczny z rur PE 100 Dz 90 x 5,4 mm SDR 17 PN 10. Długość rurociągu L= 15,0 m. d) rurociągi należy wykonać z rur PVC Dz 160 x 4,7mm lite. Na końcu rurociągu, na granicy działki należy zastosować studnie PVC o Dn 315mm w ilości 7 sztuk 2. Dąbrówka Wlkp. a) Zlewnia P-B. Kanalizacja ciśnieniowa Zaprojektowano kanalizację ciśnieniową, składającą się z przepompowni oznaczonej na mapie jako P-B. W celu odprowadzenia ścieków z przepompowni P-B zaprojektowano rurociąg tłoczny z rur PE 100 Dz 90 x 5,4mm SDR 17 PN 10. Długość rurociągu L= 238,0 m. b) Zlewnia P-C. Kanalizacja ciśnieniowa Zaprojektowano kanalizację ciśnieniową, składającą się z przepompowni oznaczonej na mapie, jako P-C oraz rurociągu tłocznego. W celu odprowadzenia ścieków z przepompowni P-C zaprojektowano rurociąg tłoczny z rur PE100 Dz 160 x 9,5mm SDR 17PN 10. Długość rurociągu L= 342,0 m c) Zlewnia P-D. Kanalizacja ciśnieniowa Zaprojektowano kanalizację ciśnieniową, składającą się z przepompowni oznaczonej na mapie jako P-D. W celu odprowadzenia ścieków z przepompowni P-D zaprojektowano rurociąg tłoczny z rur PE 100 Dz 125 x 7,4mm SDR 17 PN10. Długość rurociągu do wykonania L= 47,0 m. Zaprojektowano także studnie rozprężną z PE ø 1000mm oznaczoną na planie jako SR-C-1 w celu połączenia zlewni D ze zlewnią C. d) Zlewnia P-J. Kanalizacja ciśnieniowa Zaprojektowano kanalizację ciśnieniową, składającą się z przepompowni oznaczonej na mapie jako P-J. 4 W celu odprowadzenia ścieków z przepompowni P-J zaprojektowano rurociąg tłoczny z rur PE 100 Dz 90 x 35,4mm SDR 17 PN 10. Długość rurociągu do wykonania L= 518,0 m. W zakres rzeczowy robót wchodzi również przygotowanie oznakowania robót , wykonania zabezpieczenia terenu w celu uniknięcia wypadków, przygotowanie tablic pamiątkowych zgodnych z wymogami PROW w ilości 3 sztuk. Ponadto należy uwzględnić w kosztach roboty odtworzeniowe.4. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej : załącznik nr 3 Projekt budowlany załącznik nr 4 Specyfikacja techniczna załącznik nr 5 Przedmiar.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 33 000,00zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie dotyczącym: a) zmiany zakresu rzeczowego w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, lub rezygnacji zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy - wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania, b) przedłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku: - nieterminowego przekazania przez zamawiającego terenu budowy, decyzji o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, dokumentacji, - w przypadku wystąpienia kolizji nie ujętych w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin wykonania umowy, - nieterminowego odbioru robót przez zamawiającego, - zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych niniejszą umową, - przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - z powodu siły wyższej, których wystąpienie zostało potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez zamawiającego, c) zmiany wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części zamówienia (przedmiotu umowy), które będą realizowane przy udziale podwykonawców, d) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem, niewykonaniem w terminie umownym lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek biuro nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie