Zbąszynek: Rozbudowa skrzyżowania ulic Wojska Polskiego, PCK Kosieczyńskiej i B. Chrobrego w związku z budową ronda na Placu Dworcowym w Zbąszynku
Numer ogłoszenia: 28008 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania ulic Wojska Polskiego, PCK Kosieczyńskiej i B. Chrobrego w związku z budową ronda na Placu Dworcowym w Zbąszynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest /Rozbudowa skrzyżowania ulic Wojska Polskiego, PCK, Kosieczyńskiej i Bolesława Chrobrego w związku z budową ronda na Placu Dworcowym w m. Zbąszynek/. Zadanie składa się z dwóch części. Część I - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1212 F (ul. Kosieczyńska) i drogi powiatowej nr 4304 F (ul. Wojska Polskiego) w miejscowości Zbąszynek na podstawie decyzji nr 3/2014, BOŚ.6740.5.53.2014.AM z dnia 30.09.2014r. Część II - Rozbudowa drogi gminnej nr 104142F (Plac Dworcowy) i drogi gminnej nr 104141 F(ul. PCK) w miejscowości Zbąszynek na podstawie decyzji nr 2/2014 BOŚ.6740.5.52.2014.AM z dnia 30.09.2014r. roboty branży drogowej: - budowę skrzyżowania typu rondo o średnicy ok. 38,0, - przebudowę rozbudowę wlotów ulic Wojska Polskiego, PCK, Kosieczyńskiej i Bolesława Chrobrego na skrzyżowanie: - wlotu ul. Kosieczyńskiej na długości ok. 110 m wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Lipową (drogą gminną nr 104109F) i wlotem drogi wewnętrznej, - wlotu ul. PCK na długości ok. 100 m, - wlotu ul. Wojska Polskiego na długości ok. 220 m do skrzyżowania z ul. Klubową, wlotu ul. Bolesława Chrobrego na długości ok. 15 m, - przebudowę rozbudowę zjazdów, - budowę 3 zatok autobusowych (wraz z peronami), - przebudowa budowa zatok postojowych przy jezdni (ok. 21 szt. miejsc postojowych), - przebudowę rozbudowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych i chodników w obrębie inwestycji, - niezbędną przebudowę rozbudowę odwodnienia ulic(ścieków przykrawężnikowych, wpustów ulicznych), roboty branży sanitarnej: - przebudowa rozbudowa kanalizacji deszczowej (przyłącza nowoprojektowanych i przebudowywanych wpustów ulicznych), roboty branży elektrycznej: - przebudowa rozbudowa oświetlenia ulicznego w obrębie inwestycji, - niezbędną wycinkę kolidujących drzew i krzewów, - zabezpieczenie rurami osłonowymi i niezbędną przebudowę sieci istniejącej infrastruktury technicznej (np. linii telekomunikacyjnej, energetycznej, wodociągowej, gazowej) w niezbędnym zakresie określonym w warunkach technicznych wydanych przez właściwych Właścicieli (zarządców) sieci. - rozbiórki elementów dróg w obrębie nowo zagospodarowywanego terenu, Projekt podzielony jest na dwie części, I dotyczy zakresu dróg powiatowych, II dróg gminnych. Zakresy ich wykonania zostały określone w oddzielnych przedmiarach i pozwoleniach na budowę a także w oddzielnych projektach budowlanych. W związku z otrzymaniem przez zamawiającego dofinansowania do realizacji w zakresie dróg gminnych (część oznaczona II) wymagany jest termin wykonania tego zakresu w nieprzekraczalnym terminie do 30 11 2015r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 32.41.21.00-5, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 87 000,00PLN (słownie złotych : osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek biuro nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zbąszynku Biuro nr 15, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt jest współfinansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych-Etap II Bezpieczeństwo Dostępność i Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie