Zbąszynek: BUDOWA ULICY PIASTOWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBRÓWKA WLKP.
Numer ogłoszenia: 341876 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY PIASTOWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBRÓWKA WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZAKRES INWESTYCJI Zakres inwestycji BUDOWA ULICY PIASTOWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBRÓWKA WLKP. obejmuje między innymi : - budowę ulicy Piastowskiej o szerokości jezdni od 5,50 do 6,00 m, długości 174,30 m, - budowę jednostronnego chodnika o szerokości 1,65 m, - budowę zjazdów indywidualnych do posesji, - przebudowę sieci teletechnicznej - linia telekomunikacyjna doziemna, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej, 2. DANE TECHNICZNE Projektowane parametry techniczne drogi gminnej nr 007111F (ul. Piastowskiej): - klasa techniczna: D, - prędkość projektowana: Vp = 30km/h, - szerokość jezdni: 5,50 - 6,00 m, - nawierzchnia jezdni: bitumiczna, - szerokość chodnika: 1,65 m, - nawierzchnia chodnika: bet. kostka brukowa gr. 8 cm, - nawierzchnia na zjazdach indywidualnych: bet. kostka brukowa gr. 8 cm, Zestawienie powierzchni: powierzchnia projektowanej nawierzchni jezdni ul. Piastowskiej o nawierzchni bitumicznej: 994,3 m2 powierzchnia projektowanej nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym: 26,5 m2, powierzchnia projektowanej nawierzchni na chodniku z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze szarym: 282,1 m2, 3. ORGANIZACJA I BEZPIECZEŃSTWO RUCHU Organizacja ruchu na przedmiotowym odcinku nie ulegnie zmianie. 4. URZĄDZENIA OBCE W obrębie projektowanego przedsięwzięcia występują następujące urządzenia obce: a) doziemna sieć wodociągowa, b) doziemna sieć gazowa, c) doziemna sieć kanalizacji sanitarnej, d) doziemna sieć energetyczna niskiego napięcia (eNN), e) doziemna sieć telekomunikacyjna, Inwestycja w swoim zakresie obejmuje również budowę: f) oświetlenia ulicznego, g) odcinka kanalizacji deszczowej, Szczegółowe informacje budowy urządzeń obcych zostały zawarte w projektach branżowych, wg których należy prowadzić wszelkie prace z nimi związane. Ponadto inwestycja przewiduje przebudowę istniejącej sieci teletechnicznej (tj. kabel telekomunikacyjny doziemny), która została zawarta w projekcie branżowym (branża telekomunikacyjna) wg którego należy prowadzić wszystkie prace z nim związane. Istniejące skrzynki uzbrojenia sieci gazowej, wodociągowej oraz pokrywy kanalizacji sanitarnej wyregulować do poziomu projektowanej nawierzchni przy czym istn. pokrywy studni kanalizacji sanitarnej w przypadku typu lekkiego (zlokalizowane w obrębie jezdni) wymienić na pokrywy typu ciężkiego oraz w razie konieczności istniejące urządzenia telekomunikacyjne podziemne tj. kanalizacja kablowa, kable doziemne zagłębić do gł. 070-0,80 m. Wykonawca robót ma obowiązek zapoznać się ze wszystkimi uwagami zawartymi w opinii ZUD i prowadzić roboty stosując się do tych uwag. Zwraca się uwagę na wykonywanie robót ziemnych, które powinny być prowadzone ze szczególną ostrożnością, tak aby nie spowodować jakichkolwiek uszkodzeń tych urządzeń. Nie wyklucza się istnienia innych nienaniesionych linii urządzeń i/lub odchyleń w planie. W przypadku napotkania na niezinwentaryzowane urządzenia należy powiadomić właściwy organ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 14500 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek biuro nr 30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, biuro nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie