Zbąszynek: BUDOWA ULICY PIASTOWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBRÓWKA WLKP.
Numer ogłoszenia: 341876 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY PIASTOWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBRÓWKA WLKP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZAKRES INWESTYCJI Zakres inwestycji BUDOWA ULICY PIASTOWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBRÓWKA WLKP. obejmuje między innymi : - budowę ulicy Piastowskiej o szerokości jezdni od 5,50 do 6,00 m, długości 174,30 m, - budowę jednostronnego chodnika o szerokości 1,65 m, - budowę zjazdów indywidualnych do posesji, - przebudowę sieci teletechnicznej - linia telekomunikacyjna doziemna, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej, 2. DANE TECHNICZNE Projektowane parametry techniczne drogi gminnej nr 007111F (ul. Piastowskiej): - klasa techniczna: D, - prędkość projektowana: Vp = 30km/h, - szerokość jezdni: 5,50 - 6,00 m, - nawierzchnia jezdni: bitumiczna, - szerokość chodnika: 1,65 m, - nawierzchnia chodnika: bet. kostka brukowa gr. 8 cm, - nawierzchnia na zjazdach indywidualnych: bet. kostka brukowa gr. 8 cm, Zestawienie powierzchni: powierzchnia projektowanej nawierzchni jezdni ul. Piastowskiej o nawierzchni bitumicznej: 994,3 m2 powierzchnia projektowanej nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym: 26,5 m2, powierzchnia projektowanej nawierzchni na chodniku z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze szarym: 282,1 m2, 3. ORGANIZACJA I BEZPIECZEŃSTWO RUCHU Organizacja ruchu na przedmiotowym odcinku nie ulegnie zmianie. 4. URZĄDZENIA OBCE W obrębie projektowanego przedsięwzięcia występują następujące urządzenia obce: a) doziemna sieć wodociągowa, b) doziemna sieć gazowa, c) doziemna sieć kanalizacji sanitarnej, d) doziemna sieć energetyczna niskiego napięcia (eNN), e) doziemna sieć telekomunikacyjna, Inwestycja w swoim zakresie obejmuje również budowę: f) oświetlenia ulicznego, g) odcinka kanalizacji deszczowej, Szczegółowe informacje budowy urządzeń obcych zostały zawarte w projektach branżowych, wg których należy prowadzić wszelkie prace z nimi związane. Ponadto inwestycja przewiduje przebudowę istniejącej sieci teletechnicznej (tj. kabel telekomunikacyjny doziemny), która została zawarta w projekcie branżowym (branża telekomunikacyjna) wg którego należy prowadzić wszystkie prace z nim związane. Istniejące skrzynki uzbrojenia sieci gazowej, wodociągowej oraz pokrywy kanalizacji sanitarnej wyregulować do poziomu projektowanej nawierzchni przy czym istn. pokrywy studni kanalizacji sanitarnej w przypadku typu lekkiego (zlokalizowane w obrębie jezdni) wymienić na pokrywy typu ciężkiego oraz w razie konieczności istniejące urządzenia telekomunikacyjne podziemne tj. kanalizacja kablowa, kable doziemne zagłębić do gł. 070-0,80 m. Wykonawca robót ma obowiązek zapoznać się ze wszystkimi uwagami zawartymi w opinii ZUD i prowadzić roboty stosując się do tych uwag. Zwraca się uwagę na wykonywanie robót ziemnych, które powinny być prowadzone ze szczególną ostrożnością, tak aby nie spowodować jakichkolwiek uszkodzeń tych urządzeń. Nie wyklucza się istnienia innych nienaniesionych linii urządzeń i/lub odchyleń w planie. W przypadku napotkania na niezinwentaryzowane urządzenia należy powiadomić właściwy organ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 14500 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na ułożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego (ścieżka rowerowa, ulica) o powierzchni co najmniej 600 m2 oraz dwóch robót polegających na ułożeniu min 200 m2 nawierzchni z kostki betonowej (ścieżka rowerowa, ulica, chodnik) - zamawiający nie dopuszcza sumowania powierzchni zadań celem spełnienia wymaganego warunku,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe - kierownik budowy, posiadający zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami o specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę min 250000,00zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie takiej umowy ubezpieczenia związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek biuro nr 30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, biuro nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie