Ogłoszenie nr 361063 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Zbąszynek: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł dla Gminy Zbąszynek”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338275

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000, ul. Rynek  1, 66210   Zbąszynek, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 849 140, faks 683 849 484, e-mail przetargi@zbaszynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł dla Gminy Zbąszynek”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.8.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wysokość udzielanego kredytu, łącznie w kwocie 1.300.000,00 zł; 2. Przeznaczenie kredytu – kredyt przeznaczony jest na spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek długoterminowych; 3. Termin uruchomienia kredytu: Kwota 1.300.000,00 zł – nie później aniżeli 5 dni od daty otrzymania dyspozycji przez zamawiającego, poprzedzonej podpisaniem umowy (dyspozycja może być przedłożona najwcześniej w dniu podpisania umowy), W celu możliwości porównania ofert, prosimy o uwzględnienie daty zawarcia umowy na dzień 25.11.2016 r.; Całość kredytu możliwa do wykorzystania maksymalnie do 31 grudnia 2016r., Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2017 roku. 4. Spłata kredytu - w miesięcznych ratach kapitałowych, na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca stycznia 2018 roku do grudnia 2027 roku, wg poniższego:w latach 2018 -2027, roczna spłata kredytu w wysokości 130.000,00 zł, t.j. w każdym roku 11 m-cy x 10.833,00 zł (w m-cach od stycznia do listopada), 1 m-c x 10.837,00 zł (w m-cu grudniu); 5. Możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat; 7. Spłata odsetek obejmuje okres jednego miesiąca; 8. Spłata odsetek w okresach miesięcznych – na koniec każdego miesiąca, począwszy od pierwszego, w którym uruchomiono kwotę kredytu, na podstawie zawiadomień Banku o ich wysokości i terminu wymagalności, przesłanych faxem lub drogą elektroniczną; 9. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco z wystawienia kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art.97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku Prawo Bankowe (Dz. U. 2015 poz.128 ze zm.); 10. Rozliczenia między Zamawiającym a Bankiem dokonywane będą w złotych polskich (PLN); 11. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, która przez cały okres kredytowania nie może być zwiększona. Stawka WIBOR 3M na każdy okres odsetko¬wy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy (do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 25.10.2016 r.); 12. Zamawiający wyraża zgodę na udzielenie kredytu ze środków EBI, pod warunkiem, że nie nastąpi zmiana stron umowy i nie wpłynie to na zmianę warunków określonych w SIWZ; 13. Oferent wyraża zgodę na to, aby uruchomiony kredyt stanowił refundację wcześniej poniesionych wydatków w roku budżetowym; 14. Do wyliczenia wartości odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty, 365/366 dni w roku i rzeczywista liczba dni w miesiącu; 15. Wypłata środków z kredytu będzie następowała na rachunek wskazany przez Zamawiającego; 16. Bank będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu; 17. Bank nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu; 18.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uruchomienia kredytu lub skorzystania tylko z jego części bez podania przyczyny; 19. Kredyt udzielony w złotych polskich (PLN); 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat oraz prowizji, związanych z usługą udzielonego kredytu;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: -
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT238834.65
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Siedlcu ,  ,  Ul. Zbąszyńska 25,  64-212,  Siedlec ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196632.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196632.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294443.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.