Zbąszynek: Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego
Numer ogłoszenia: 389222 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego -długoterminowego. 2. Uchwała Nr XLIX/44/2010 Rady Miejskiej w Zbąszynku z dnia 26 sierpnia 2010 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu inwestycyjnego -długoterminowego. 3. Szczegółowe warunki zamówienia: 3.1. Wysokość udzielanego kredytu, łącznie w kwocie 400.000,00zł, z wyszczególnieniem na lata: a) 2010 rok - kwota kredytu 130.000,00 zł, b) 2011 rok - kwota kredytu 80.000,00 zł, c) 2012 rok - kwota kredytu 190.000,00 zł. 3.2. Termin uruchomienia kredytu ( do założenia w celu wyliczenia ceny oferty): Kwota 130.000,00 zł -15.12.2010r., Kwota 80.000,00 zł - 31.12.2011r., Kwota 190.000,00 zł - 31.12.2012r., W roku 2010, kredyt do wykorzystania z możliwością, od dnia podpisania umowy - maksymalnie do dnia 31.12.2010r.. W każdym kolejnym roku - możliwość uruchomienia, począwszy od 1 stycznia do 31 grudnia danego roku. 3.3. Spłata kredytu - w miesięcznych ratach kapitałowych, począwszy od mie¬siąca stycznia 2012 roku do grudnia 2015 roku, wg poniższego: 1. miesięczna rata wynosi 8.333,00zł. 2. roczna spłata kapitału wynosi 8.333,00 x 12 m-cy = 99.996,00zł. 3. spłata kapitału w latach 2012-2014 wynosi 99.996,00 zł x 3 lata = 299.988,00zł, 4. spłata kapitału w roku 2015 wynosi łącznie 100.012,00 zł, t.j. od stycznia do listopada wynosi 8.333,00 zł x11 m-cy= 91.663,00 zł, m-c grudzień 2015, rata kapitału w wysokości, 8.349,00 zł. 3.4. Kredyt inwestycyjny -długoterminowy, przeznacza się na zadanie p.n. /Projekt wsparcia - Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Zbąszynek: sołectwo Rogoziniec, sołectwo Dąbrówka Wlkp., sołectwo Kręcko/. 3.5. Możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat, po za-wiadomieniu Banku o planowanej przedterminowej spłacie z 7 dniowym wyprzedzeniem. 3.6. W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału - odsetki płatne od faktyczne-go zadłużenia. 3.7. Spłata odsetek obejmuje okres jednego miesiąca. 3.8. Spłata odsetek w okresach miesięcznych - na koniec każdego miesiąca, począwszy od pierwszego w którym uruchomiono kwotę kredytu, na podstawie zawiadomień Banku o ich wysokości i terminu wymagalności, przesłanych faxem lub drogą elektroniczną. 3.9. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco z wystawienia kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art.97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2002 roku Nr72 poz.665 z późn. zm.) 3.10. Rozliczenia między Zamawiającym a Bankiem dokonywane będą w złotych polskich (PLN). 3.11. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, która przez cały okres kredytowania nie może być zwiększona. Stawka WIBOR 3M na każdy okres odsetko¬wy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązują¬cych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy, (DO wyliczenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 30.11.2010r.). 3.12. Zamawiający wyraża zgodę na udzielenie kredytu ze środków EBI, pod warunkiem, że nie nastąpi zmiana stron umowy i nie wpłynie to na zmianę warunków określonych w SIWZ. 3.13. Zamawiający wyraża zgodę na to, aby uruchomiony kredyt stanowił refundację wcześniej poniesionych wydatków w roku budżetowym. 3.14. Do wyliczenia wartości odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty, 365/366 dni w roku i rzeczywista liczba dni w miesiącu. 3.15. Wypłata środków z kredytu będzie następowała na rachunek wskazany przez Zamawiającego. 3.16. Bank będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. 3.17. Bank nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu, 3.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uruchomienia kredytu lub skorzystania tylko z jego części bez podania przyczyny. 3.19. Kredyt udzielony w złotych polskich (PLN). 3.20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji w wysokości maksymalnie do 0,5 %..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Zbąszynek ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek Biuro nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zbąszynku ul. Rynek1 66-210 Zbąszynek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie