Zbąszynek: Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół na
terenie gminy Zbąszynek
Numer ogłoszenia: 440874 - 2012; data
zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół na terenie gminy Zbąszynek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków w określonych godzinach do szkół znajdujących się na terenie gminy Zbąszynek dla dzieci objętych dożywianiem w ramach programu wieloletniego /Pomoc państwa w zakresie dożywiania/. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z normą żywienia i racjami pokarmowymi określonymi dla dzieci i młodzieży szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki, dostarczyć je do szkół we własnym zakresie i we własnych pojemnikach oraz dostarczyć odpowiednią ilość naczyń jednorazowych, w których będą wydawane posiłki i które będą wkalkulowane w koszty posiłków. Posiłki będą dostarczane w dni nauki szkolnej do następujących szkół: Gimnazjum w Zbąszynku: 10:15 - 10:30 - 30 porcji Szkoła Podstawowa w Zbąszynku: godz. 10:10 - 10:30 - 30 porcji Szkoła Podstawowa w Kosieczynie: godz. 10:10 - 10:30 - 30 porcji Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Wlkp.: godz. 10:10 - 10:30 - 10 porcji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej dwie usługi w zakresie zbiorowego żywienia tj. dożywiania dzieci w szkole lub usługi prowadzenia stołówki, lokalu gastronomicznego lub gastronomicznych imprez dla grup większych niż 80 osób, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby wykonujące prace przy produkcji lub w obrocie żywnością, wymagające bezpośredniego stykania się z produktami spożywczymi, muszą być zdrowe i dysponować stosownym, potwierdzającym to, orzeczeniem lekarskim wydawanym na podstawie przepisów ustawy o chorobach zakaźnych i zakażeniach. Każda osoba pracująca w gastronomii musi posiadać tzw. książeczkę sanepidowską, czyli książeczkę zdrowia (na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent załącza oświadczenie o posiadaniu przez Jego pracowników aktualnych badań)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaświadczenie z Państwowej Inspekcji Sanitarnej o braku przeciwwskazań do przygotowania posiłków w lokalu wskazanym przez oferenta oraz o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek1, 66-210 Zbąszynek, biuro nr
30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zbąszynku ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek, biuro nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gimnazjum Zbąszynek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapotrzebowanie na 30 porcji dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Zbąszynku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapotrzebowanie na 30 porcji dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkola Podstawowa w Kosieczynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapotrzebowanie na 30 porcji dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła podstawowa w Dąbrówce Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapotrzebowanie na 10 porcji dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.