Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresyGmina Zbąszynek
970770557
ul. Rynek 1
Zbąszynek
66-210
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Spychała
Tel.: +48 683849140
E-mail:
przetargi@zbaszynek.plFaks: +48 683849484
Kod NUTS:
PL432Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.zbaszynek.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
www.bip.zbaszynek.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Zbąszynek.
II.1.2)Główny kod CPV30213000
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Głównym celem projektu „”Modernizacja kształcenia
zawodowego w Gminie Zbąszynek, jest modernizacja kształcenia zawodowego w
Gminie Zbąszynek poprzez utworzenie Centrum Kształcenia Zawodowego i
Ustawicznego oraz wyposażenie go w nowoczesne pracownie do nauczania
zawodu oraz podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji jego uczniów i
nauczycieli.
Do celów szczegółowych, ściśle powiązanych z celem głównym należą:
— utworzenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym,
— modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych,
— modernizacja i doposażenie pracowni do eksploatacji,
wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz konfiguracji urządzeń
peryferyjnych,
— modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych,
— modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćWartość bez VAT: 324 365.85 PLN
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV30213300
30230000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL4
Kod NUTS: PL432
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II
ul. Kolejowa 4
66-210 Zbąszynek.
II.2.4)Opis zamówienia:
Głównymi elementami dostawy będzie sprzęt
komputerowy do wyposażenia pracowni – utworzenie pracowni komunikacji w
języku obcym zawodowym,
— modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych,
— modernizacja i doposażenie pracowni do
eksploatacji, wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz
konfiguracji urządzeń peryferyjnych,
— modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ OPZ część III.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 269 284.55 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 15/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB.08.04.01-08-0013/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Materiały i wyposażenie dydaktyczne
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV39162000
39162100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL
Kod NUTS: PL43
Kod NUTS: PL432
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II
ul. Kolejowa 4
66-210 Zbąszynek.
II.2.4)Opis zamówienia:
Modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 55 081.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 15/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB.08.04.01-08-0013/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych
wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji zawarte zostały w części II – Instrukcji dla Wykonawców.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 18/09/2017
Czas lokalny: 11:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 18/09/2017
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Sala nr 25 Urzędu Miasta Zbąszynka 66-210, ul. Rynek 1,
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie publiczne, bezpośrednio przed
otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i
adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cenę ofertowa, a także
termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte
w ofertach.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:04/08/2017