Gmina Zbąszynek
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510185942-N-2019
z dnia 05-09-2019 r.
Gmina Zbąszynek: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy
Zbąszynek w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586887-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2021 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
02-09-2019r. do 30-06-2021r. w dni nauki szkolnej. 2. Zamawiający
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Opis przedmiotu
zamówienia: CZĘŚĆ NR I Dowożenie uczniów do szkół: Szkoła Podstawowa z
Oddziałami Integracyjnymi im. II Armii Wojska Polskiego w Zbąszynku,
Szkoła Podstawowa Pomnik Rodła w Dąbrówce Wlkp., Szkoła Podstawowa im.
Marcina Rożka w Kosieczynie w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku
szkolnym 2020/2021 4.1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie
środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w
przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017 r. poz.1260
z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z
dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r.,
poz. 1907 z późn. zm). 4.2. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie
przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Zamawiający wyklucza łączenie
funkcji opiekuna i kierowcy. 4.3. Dowóz dzieci odbywać się będzie w dni
nauki szkolnej. 4.4. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić
organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji
Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46,
poz.432 z późn. zm.) oraz wynikające z niej przerwy w zajęciach
szkolnych, 4.5. Szczegółowe oznaczenie przystanków oraz godzin dowozu do
szkoły i odwozu dzieci po zakończonych zajęciach uzgodnione zostanie
pomiędzy Wykonawcą, a dyrektorami szkół w ustalonym przez strony
terminie przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. 4.6. W przypadku
odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci
zgodnie rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 4.7. Oprócz
kursów wynikających z harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz
dzieci na okolicznościowe imprezy i odwóz do domu. Przejazdy te będą
zlecać każdorazowo dyrektorzy szkół. 4.8. Wykonawca musi zapewnić
uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i
higieny. 4.9. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na następujących
trasach: Trasa 1: Zbąszynek – Stradzewo (autobus) Przebieg trasy:
Zbąszynek- Stradzewo- Kręcka Winnica – Kręcko – Szkoła Podstawowa
Kosieczyn – Szkoła Podstawowa Zbąszynek 1 kurs to 17 km. Potrzebne
szacowane kursy 1 rano, 2 po południu. Szacowana ilość dzieci – 37 SP
Kosieczyn, 2 - SP Zbąszynek; Trasa 2: Zbąszynek – Rogoziniec (autobus)
Przebieg trasy: Zbąszynek- Rogoziniec (CPN)- Rogoziniec – Szkoła
Podstawowa Dąbrówka Wlkp.- Chlastawa - Szkoła Podstawowa Zbąszynek 1
kurs to 24 km. Potrzebne szacowane kursy 1 rano, 2 po południu.
Szacowana ilość dzieci – 31 do SP w Dąbrówce, potem z Chlastawy 31
uczniów do SP w Zbąszynku; Trasa 3: Zbąszynek – Boleń (bus) Przebieg
trasy: Zbąszynek - Nowy Gościniec – Szkoła Podstawowa Kosieczyn –
Samsonki – Boleń – Depot – Technikum Leśne w Rogozińcu – Szkoła
Podstawowa Dąbrówka Wlkp. - Zbąszynek 1 kurs to 40 km. Potrzebne
szacowane kursy 1 rano, 2 po południu. Szacowana ilość dzieci – 11, w
tym 3 z Nowego Gościńca do SP w Kosieczynie, 8 z pozostałych
miejscowości do SP w Dąbrówce Wlkp. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zmiany godzin przewozów do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i
zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 4.11. Zamawiający przy
wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych
warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu
dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni
nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu.
4.12. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym
świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego
środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych
usług. 4.13. W razie awarii pojazdu w czasie wykonywania usługi,
wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w
ciągu pół godziny. 4.14. W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu
dwóch godzin od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa
pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 4.15. Wykonawca zapewni
dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach uroczystości szkolnych lub
Imprez okolicznościowych (np.: choinka, dyskoteka, itp.), 4.16. Pojazdy
dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą.
Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być
sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum
bezpieczeństwa przewożonych uczniów z godnie z obowiązującymi przepisami
technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać
oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w
zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wymogiem jest
by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami
dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych
trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami
oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży. Autobusy/bus wykorzystywane
do realizacji przedmiotu zamówienia nie powinny być wyprodukowane przed
rokiem 1999. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo musza mieć
miejsca siedzące w autobusie/ busie/, Zamawiający zastrzega sobie prawo
zmiany tras przewozu uczniów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz
liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami
zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom
dowozu do szkoły. Ponadto dyrektor szkoły może, w danym roku szkolnym,
ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w
wymiarze do 8 dni. W przypadku zaistnienia faktu braku konieczności
dowozu na całej trasie, bądź jego części w dniach wolnych od zajęć
dydaktyczno – wychowawczych Wykonawca rozliczy je wg faktycznie
zrealizowanych kilometrów. Wykonawca zapewnia uczniom opiekę i
bezpieczny przewóz m.in. za pośrednictwem zatrudnionych opiekunów dowozu
(innych osób niż kierowca), których ma obowiązek we własnym zakresie
przeszkolić w zakresie ich obowiązków i odpowiedzialności. Wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i
do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu
dzieci szkolnych. Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia
13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle
seksualnym (Dz. U. z 2018 r. poz.405), w przypadku zatrudnienia osób do
opieki nad dziećmi ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby zatrudnianej
są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. W
celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom,
zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych lub zlecania
odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu
Drogowego), kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez
Wykonawcę ustalonych warunków realizacji dowozów. Liczba dni dowozu w
okresie trwania umowy – 440 Dzienna liczba kilometrów - 243 Opłacone NNW
dla pasażerów. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do ww. szkół,
należy zabezpieczyć: a) Trasa 1 – autobus 45 miejsc siedzących; b) Trasa
2 – autobus 45 miejsc siedzących; oraz autobus zastępczy, c) Trasa 3 –
pojazd 9 miejsc siedzących (plus pojazd zastępczy). Kody Wspólnego
Słownika Zamówień: 60120000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu
drogowego CZĘŚĆ NR 2 4.1. Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu
Gminy Zbąszynek do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w
Zbąszyniu w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 .
4.2. Trasa: Zbąszynek – Kręcko – Zbąszyń SOSW (bus) 1 kurs to 32 km.
Potrzebne szacowane kursy 1 rano, 1 po południu. Szacowana ilość dzieci –
3. 1 osoba z Kręcka, 2 osoby ze Zbąszynka. Dzieci są zabierane z
miejsca zamieszkania do Ośrodka SOSW i do miejsca zamieszkania odwożone
po zajęciach w szkole Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu
zamówienia: - dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku,
w dni nauki szkolnej, - dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci
ustalone będą z Dyrekcją Szkoły, uzależnione są od ich rozkładu zajęć w
szkole. 4.3. Dowóz dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej. 4.4.
Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację roku szkolnego
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18
kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn. zm.) oraz
wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych. 4.5. Zamawiający
wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 4.6. Transport
realizowany będzie w dni nauki szkolnej, z miejsca zamieszkania dzieci
do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. 4.7.
Dzieci będą odbierane od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej
godzinie i po odwiezieniu do szkoły odprowadzane przez Wykonawcę na salę
lekcyjną. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odbierane przez Wykonawcę z
sali lekcyjnej i po odwiezieniu pod dom przekazywane pod opiekę rodziców
lub upoważnionych osób. 4.8. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w
takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. 4.9.
Dzieci ze szkoły będą odbierane bezpośrednio po zakończeniu swoich zajęć
lekcyjnych około godziny15:00. 4.10. Środki transportu, którymi
świadczona będzie usługa muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne
badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz wszelkie
konieczne zabezpieczenia do przewożenia osób niepełnosprawnych. 4.11. W
okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na
stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być
śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia
i przeprowadzania dzieci przez ulice w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
4.12. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na trasie: Kręcko -
Zbąszynek – SOSW Zbąszyń – (kurs rano i po zajęciach) Autobusy/bus
wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia nie powinny być
wyprodukowane przed rokiem 1998. Wszyscy przewożeni uczniowie
obowiązkowo musza mieć miejsca siedzące w autobusie/ busie/, Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów w tygodniu, terminów
ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności,
których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a
podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji
obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. Ponadto dyrektor szkoły
może, w danym roku szkolnym, ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć
dydaktyczno – wychowawczych w wymiarze do 8 dni. W przypadku zaistnienia
faktu braku konieczności dowozu na całej trasie, bądź jego części w
dniach wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych Wykonawca rozliczy
je wg faktycznie zrealizowanych kilometrów. Wykonawca zapewnia uczniom
opiekę i bezpieczny przewóz m.in. za pośrednictwem zatrudnionych
opiekunów dowozu (innych osób niż kierowca), których ma obowiązek we
własnym zakresie przeszkolić w zakresie ich obowiązków i
odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym
uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów
prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych. Wykonawca, działając
zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu
zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2018 r.
poz.405), w przypadku zatrudnienia osób do opieki nad dziećmi ma
obowiązek sprawdzić, czy dane osoby zatrudnianej są zamieszczone w
Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. W celu zapewnienia
warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom, zamawiający zastrzega sobie
prawo prowadzenia własnych lub zlecania odpowiednim służbom i
inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego), kontroli sposobu
prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków
realizacji dowozów. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 440
Dzienna liczba kilometrów - 64 Potrzebne pojazdy: 1 autobus 9 osobowy.
Opłacone NNW dla pasażerów. Środki transportu zastępcze. Kody Wspólnego
Słownika Zamówień: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego
transportu drogowego. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert wariantowych 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest
zawarcie umowy ramowej 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości
powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
8.1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek
osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 8.2. W
przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.3.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt.
V.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest
obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż
podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia. 8.4. Wykonawca zobowiązany będzie
przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt.
VII.2. ppkt. 1 - 4 w odniesieniu do podwykonawców. 8.5. Jeżeli
powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane
lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie
zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw
wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten dotyczy również
dalszych podwykonawców. 8.6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec
danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany
jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania
części zamówienia podwykonawcy. 8.7. Powierzenie wykonania części
zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za
należyte wykonanie zamówienia. 9. Wymagania stawiane wykonawcy: 9.1.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4.
Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz
innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania
zamówienia. 9.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody
wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9.6. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w
zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 9.7.
Zamawiający zgodnie z ast.29ust.3a ustawy PZP wymaga aby w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawcy zatrudnili
do wykonania umowy na podstawie umowy o pracę co najmniej: a/ dla Części
nr I - 3 pracowników – kierowców - opiekuna do każdego pojazdu
przeworzącego dzieci b/ dla Części nr II - 1 pracownika – kierowcę -
opiekuna do każdego pojazdu przeworzącego dzieci 9.8. Wymogi odnośnie
spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
pracowników na podstwie umowy. Zamawiający jest uprawniony w
szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie
potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania
wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
w/w wymogów, - przeprowadzanie kontroli na miejscu na miejscu
wykonywania świadczenia. 9.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde
wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca
przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcą osób wykonujących wskazane w punkcie 9.8
czynności w trakcie realizacji zamówienia: a/ oświadczenie Wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie
podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia
oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawców
kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub
podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli
został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w
sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL
pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o
pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez
Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni
okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922). 10. Z tytułu
niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.7
czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty
przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł za każdy przypadek
naruszenia. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.7
czynności oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości
0,1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki. 12. W
przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60120000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|