Gmina Zbąszynek
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510185942-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.
Gmina Zbąszynek: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586887-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000, ul. Rynek  1, 66-210  Zbąszynek, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 849 140, e-mail przetargi@zbaszynek.pl, faks 683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Zbąszynek w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2021 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 02-09-2019r. do 30-06-2021r. w dni nauki szkolnej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ NR I Dowożenie uczniów do szkół: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. II Armii Wojska Polskiego w Zbąszynku, Szkoła Podstawowa Pomnik Rodła w Dąbrówce Wlkp., Szkoła Podstawowa im. Marcina Rożka w Kosieczynie w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 4.1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2017 r. poz.1260 z późn. zm.). i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm). 4.2. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 4.3. Dowóz dzieci odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. 4.4. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn. zm.) oraz wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych, 4.5. Szczegółowe oznaczenie przystanków oraz godzin dowozu do szkoły i odwozu dzieci po zakończonych zajęciach uzgodnione zostanie pomiędzy Wykonawcą, a dyrektorami szkół w ustalonym przez strony terminie przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. 4.6. W przypadku odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 4.7. Oprócz kursów wynikających z harmonogramu Zamawiający może zlecić przywóz dzieci na okolicznościowe imprezy i odwóz do domu. Przejazdy te będą zlecać każdorazowo dyrektorzy szkół. 4.8. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 4.9. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na następujących trasach: Trasa 1: Zbąszynek – Stradzewo (autobus) Przebieg trasy: Zbąszynek- Stradzewo- Kręcka Winnica – Kręcko – Szkoła Podstawowa Kosieczyn – Szkoła Podstawowa Zbąszynek 1 kurs to 17 km. Potrzebne szacowane kursy 1 rano, 2 po południu. Szacowana ilość dzieci – 37 SP Kosieczyn, 2 - SP Zbąszynek; Trasa 2: Zbąszynek – Rogoziniec (autobus) Przebieg trasy: Zbąszynek- Rogoziniec (CPN)- Rogoziniec – Szkoła Podstawowa Dąbrówka Wlkp.- Chlastawa - Szkoła Podstawowa Zbąszynek 1 kurs to 24 km. Potrzebne szacowane kursy 1 rano, 2 po południu. Szacowana ilość dzieci – 31 do SP w Dąbrówce, potem z Chlastawy 31 uczniów do SP w Zbąszynku; Trasa 3: Zbąszynek – Boleń (bus) Przebieg trasy: Zbąszynek - Nowy Gościniec – Szkoła Podstawowa Kosieczyn – Samsonki – Boleń – Depot – Technikum Leśne w Rogozińcu – Szkoła Podstawowa Dąbrówka Wlkp. - Zbąszynek 1 kurs to 40 km. Potrzebne szacowane kursy 1 rano, 2 po południu. Szacowana ilość dzieci – 11, w tym 3 z Nowego Gościńca do SP w Kosieczynie, 8 z pozostałych miejscowości do SP w Dąbrówce Wlkp. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozów do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 4.11. Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 4.12. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 4.13. W razie awarii pojazdu w czasie wykonywania usługi, wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w ciągu pół godziny. 4.14. W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu dwóch godzin od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 4.15. Wykonawca zapewni dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach uroczystości szkolnych lub Imprez okolicznościowych (np.: choinka, dyskoteka, itp.), 4.16. Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów z godnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży. Autobusy/bus wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia nie powinny być wyprodukowane przed rokiem 1999. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo musza mieć miejsca siedzące w autobusie/ busie/, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. Ponadto dyrektor szkoły może, w danym roku szkolnym, ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w wymiarze do 8 dni. W przypadku zaistnienia faktu braku konieczności dowozu na całej trasie, bądź jego części w dniach wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych Wykonawca rozliczy je wg faktycznie zrealizowanych kilometrów. Wykonawca zapewnia uczniom opiekę i bezpieczny przewóz m.in. za pośrednictwem zatrudnionych opiekunów dowozu (innych osób niż kierowca), których ma obowiązek we własnym zakresie przeszkolić w zakresie ich obowiązków i odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych. Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2018 r. poz.405), w przypadku zatrudnienia osób do opieki nad dziećmi ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby zatrudnianej są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. W celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom, zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych lub zlecania odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego), kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków realizacji dowozów. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 440 Dzienna liczba kilometrów - 243 Opłacone NNW dla pasażerów. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do ww. szkół, należy zabezpieczyć: a) Trasa 1 – autobus 45 miejsc siedzących; b) Trasa 2 – autobus 45 miejsc siedzących; oraz autobus zastępczy, c) Trasa 3 – pojazd 9 miejsc siedzących (plus pojazd zastępczy). Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60120000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego CZĘŚĆ NR 2 4.1. Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbąszynek do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zbąszyniu w roku szkolnym 2019/2020 oraz w roku szkolnym 2020/2021 . 4.2. Trasa: Zbąszynek – Kręcko – Zbąszyń SOSW (bus) 1 kurs to 32 km. Potrzebne szacowane kursy 1 rano, 1 po południu. Szacowana ilość dzieci – 3. 1 osoba z Kręcka, 2 osoby ze Zbąszynka. Dzieci są zabierane z miejsca zamieszkania do Ośrodka SOSW i do miejsca zamieszkania odwożone po zajęciach w szkole Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: - dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, - dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci ustalone będą z Dyrekcją Szkoły, uzależnione są od ich rozkładu zajęć w szkole. 4.3. Dowóz dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej. 4.4. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 46, poz.432 z późn. zm.) oraz wynikające z niej przerwy w zajęciach szkolnych. 4.5. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. 4.6. Transport realizowany będzie w dni nauki szkolnej, z miejsca zamieszkania dzieci do szkoły i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. 4.7. Dzieci będą odbierane od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły odprowadzane przez Wykonawcę na salę lekcyjną. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odbierane przez Wykonawcę z sali lekcyjnej i po odwiezieniu pod dom przekazywane pod opiekę rodziców lub upoważnionych osób. 4.8. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. 4.9. Dzieci ze szkoły będą odbierane bezpośrednio po zakończeniu swoich zajęć lekcyjnych około godziny15:00. 4.10. Środki transportu, którymi świadczona będzie usługa muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz wszelkie konieczne zabezpieczenia do przewożenia osób niepełnosprawnych. 4.11. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci przez ulice w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 4.12. Dowożenie uczniów odbywać się będzie na trasie: Kręcko - Zbąszynek – SOSW Zbąszyń – (kurs rano i po zajęciach) Autobusy/bus wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia nie powinny być wyprodukowane przed rokiem 1998. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo musza mieć miejsca siedzące w autobusie/ busie/, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. Ponadto dyrektor szkoły może, w danym roku szkolnym, ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w wymiarze do 8 dni. W przypadku zaistnienia faktu braku konieczności dowozu na całej trasie, bądź jego części w dniach wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych Wykonawca rozliczy je wg faktycznie zrealizowanych kilometrów. Wykonawca zapewnia uczniom opiekę i bezpieczny przewóz m.in. za pośrednictwem zatrudnionych opiekunów dowozu (innych osób niż kierowca), których ma obowiązek we własnym zakresie przeszkolić w zakresie ich obowiązków i odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych. Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2018 r. poz.405), w przypadku zatrudnienia osób do opieki nad dziećmi ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby zatrudnianej są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. W celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom, zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych lub zlecania odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego), kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków realizacji dowozów. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy – 440 Dzienna liczba kilometrów - 64 Potrzebne pojazdy: 1 autobus 9 osobowy. Opłacone NNW dla pasażerów. Środki transportu zastępcze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 8.1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 8.2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. V.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8.4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.2. ppkt. 1 - 4 w odniesieniu do podwykonawców. 8.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten dotyczy również dalszych podwykonawców. 8.6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 9. Wymagania stawiane wykonawcy: 9.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9.6. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 9.7. Zamawiający zgodnie z ast.29ust.3a ustawy PZP wymaga aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawcy zatrudnili do wykonania umowy na podstawie umowy o pracę co najmniej: a/ dla Części nr I - 3 pracowników – kierowców - opiekuna do każdego pojazdu przeworzącego dzieci b/ dla Części nr II - 1 pracownika – kierowcę - opiekuna do każdego pojazdu przeworzącego dzieci 9.8. Wymogi odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstwie umowy. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, - przeprowadzanie kontroli na miejscu na miejscu wykonywania świadczenia. 9.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcą osób wykonujących wskazane w punkcie 9.8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a/ oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawców kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922). 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł za każdy przypadek naruszenia. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.7 czynności oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60120000-6

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dowóż ucznów do szkół
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 456134.80
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 558949.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 558949.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 558949.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dowóz do SSOW Zbąszyń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 119724.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CAR-BON Bonecki Marek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Długa 43a/2
Kod pocztowy: 66-210
Miejscowość: Zbąszynek
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 120130.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120130.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120130.56
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych