Gmina Zbąszynek
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510046436-N-2020
z dnia 13-03-2020 r.
Gmina Zbąszynek: Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonogórskiej w Zbąszynku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506587-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonogórskiej w Zbąszynku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIT.IV.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest ROBOTA BUDOWLANA
polegająca na rozbudowie drogi gminnej, budowa sieci kanalizacji
sanitarnej i deszczowej sieci wodociągowej, likwidacji kolizji i
przebudowie sieci SN i NN oraz budowa instalacji oświetleniowej. Zakres i
sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w
załączniku nr 2 do SIWZ, w dokumentacji projektowej i szczegółowych
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający w
niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część 1: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu –
zakończenie robót przewidziane jest na styczeń 2021r. Część 2: budowa
oświetlenia, likwidacja kolizji SN NN, roboty drogowe. 3. Wszystkie
prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane
zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót,
Projektem budowlanym, Dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz
obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiotem niniejszego postępowania
jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy pzp. 3.1. Przedmiary
robót (załącznik nr 2 do SIWZ) należy traktować jako materiał
pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, a
jedynie ma ułatwić wykonawcy dokonanie kalkulacji ceny oferty. Wykonawca
po wyborze jego oferty a przed zawarciem umowy ma obowiązek przedłożyć
zamawiającemu zestawienie sporządzone przez wykonawcę na podstawie
przedmiaru robót, który będzie zgodny z dokonaną kalkulacją ceny
złożonej oferty. 3.2. Zamawiający proponuje Wykonawcy dokonanie wizji
terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie
wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich
innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji mają
dostęp do terenu objętego przedmiotem zamówienia. Pytania dotyczące
prowadzonego postępowania i zasad przygotowania oferty czy sposobu
realizacji przedmiotu zamówienia należy zgłaszać jedynie do
zamawiającego i tylko takie rozstrzygnięcia są wiążące strony
postępowania przetargowego. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania
robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w siwz, a w
przypadku konieczności wprowadzenia zmiany, informację o takiej
konieczności należy zgłosić bezpośrednio zamawiającemu. Projektant czy
osoby przygotowujące opis przedmiotu zamówienia w niniejszym
postępowaniu nie są umocowane do udzielania jakichkolwiek informacji
wykonawcy/uczestnikowi postępowania. 3.4. W przypadku rozbieżności w
ilościach materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem,
nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa. W przypadku
niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej
czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zamawiający
wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania
przetargowego przed terminem składania oferty, aby mógł dokonać
właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. 3.5. Po
zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się
rozbieżności, Zamawiający będzie stosował zasady i wymagania narzucone
warunkami niniejszego postępowania, umową i przepisami prawa
obowiązującego w kraju. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia
robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących
udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP,
ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu
obiektów istniejących. 3.7. Przed każdorazowym przystąpieniem do
wykonywania robót należy bezwzględnie zinwentaryzować w przestrzeni
wykonywanych nowych robót, istniejące rozwiązania, aby nie doprowadzić
do ich pogorszenia stanu technicznego obiektu. 3.8. Zgodnie z przepisem
art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w
stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których
mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 4. Wykonawca składając ofertę w
niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na zrealizowany
przedmiot zamówienia minimalnego 3 letniego okresu gwarancji i 3
letniego okresu rękojmi od wydana rzeczy i jego odbioru przez
zamawiającemu. Jednocześnie wydłużenie w/w okresów jest możliwe. W takim
przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią
punktację w kryteriach oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|