ˆ

Sekretarz Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-09-22 12:03:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Jan Makarewicz
Sekretarz wykonuje funkcję kierownika administracyjnego Urzędu Miejskiego i w tym zakresie:
- opracowuje i zgłasza Burmistrzowi propozycje zmian zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
- informuje Burmistrza o konieczności dokonywania zmian personalnych,
- nadzoruje czas pracy pracowników Urzędu,
- przeprowadza okresowe kontrole na stanowiskach pracy,
- dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
- planuje koszty utrzymania Urzędu
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Burmistrza,
- pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu,
- współpracuje z Radą Miejską i nadzoruje pracę biura Rady,
- współpracuje z sołectwami i zapewnia udział przedstawiciela Urzędu na zebraniu wiejskim,
- współpracuje z sąsiednimi gminami,
- przyjmuje ustne oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy,
- wykonuje inne czynności powierzone mu na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy samorządowej.
e-mail:
 
 
« powrót do poprzedniej strony