ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku (wybudowanego/ w trakcie budowy/ prognozowanego do wybudowania)Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku (wybudowanego/ w trakcie budowy/ prognozowanego do wybudowania)

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego budynku (wybudowanego/ w trakcie budowy/ prognozowanego do wybudowania)

Wydział: Referat Infrastruktury Technicznej

Ogłoszono dnia: 2013-02-05 12:08:41

Termin załatwienia

Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów.

Osoba kontaktowa

Hieronim Muszyński

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 6

Telefon kontaktowy

(068) 39 10 339

Adres e-mail

h.muszynski@zbaszynek.pl

Sposób załatwienia

Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku.

Miejsce odbioru

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 6
lub przesyłka pocztowa za potwierdzeniem odbioru na adres wnioskodawcy

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku zawierający: imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres, określenie statusu budynku (budynek istniejący/w trakcie budowy/prognozowany do wybudowania) oraz jego usytuowanie (budynek naziemny/podziemny).
2. Załączniki:a. w przypadku, gdy wniosek dotyczy budynku wybudowanego lub będącego w budowie:
- mapa z wrysowanym budynkiem,
- dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości – w przypadku, jeśli wnioskodawca nie jest ujawniony w ewidencji gruntów i budynków,
- pozwolenie na budowę (w przypadku budynków wymagających takiego pozwolenia) lub dokument potwierdzający rozpoczęcie budowy (w przypadku budynków realizowanych w ramach zgłoszenia zamiaru budowy),
b. gdy wniosek dotyczy budynku prognozowanego do wybudowania i działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego:
- ostateczna decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z załącznikiem graficznym z własnoręcznie wrysowanym budynkiem
lub
- ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę wraz z kopią projektu zagospodarowania działki, stanowiącym załącznik do tej decyzji
lub
- dokument potwierdzający brak sprzeciwu wobec zgłoszenia budowy.

Czas realizacji

Nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów.

Opłaty

1. Opłata skarbowa:
- od zawiadomień o ustaleniu numeru porządkowego budynku nie pobiera się opłaty skarbowej,
- od wniosku o wydanie zaświadczenia potwierdzającego fakt ustalenia określonego numeru porządkowego budynku należy uiścić opłatę w wysokości 17 zł,
- od żądania poświadczonej kopii wydanego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku należy uiścić opłatę w wysokości 5 zł od 1 strony dokumentu.
2. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
3. Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek bankowy Gminy Zbąszynek, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, Bank Spółdzielczy w Siedlcu 62 9660 0007 0010 1710 2000 0020. Możliwe jest również dokonanie zapłaty opłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Zbąszynku.
4. Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo jego odpisu, wypisu lub kopii, podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.)
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r., poz. 2142 ze zm.).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zbąszynek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Hieronim Muszyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hieronim Muszyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-01 09:56:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Tomaszewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-05 12:08:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Tomaszewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-02 11:41:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1094 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony