Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds.budownictwa
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zbąszynku
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Infrastruktury Technicznej
Data udostępnienia: 2018-08-27
Ogłoszono dnia: 2018-08-27 przez Jan Makarewicz
Termin składania dokumentów: 2018-09-14 23:59:00
Nr ogłoszenia: 2/2018
Zlecający: Wiesław Czyczerski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie: wyższe lub średnie;
- przy wykształceniu wyższym - preferowane wyższe o kierunku budownictwo, gospodarka przestrzenna, architektura lub urbanistyka,
- przy wykształceniu średnim - wymagany 3-letni staż pracy i preferowane wykształcenie średnie budowlane;
c) znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego,
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
b) podstawowa znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
c) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
d) zdolność analitycznego myślenia,
e) wysoka kultura osobista,
f) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
g) prawo jazdy kategorii B,
h) nieposzlakowana opinia.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, a w szczególności:
a) przygotowywanie projektów założeń do planów zagospodarowania przestrzennego, ich uzgadniania i oceny,
b) sporządzanie studiów, analiz, koncepcji i programów w celu określania uwarunkowań i kierunków polityki przestrzennej Gminy Zbąszynek,
c) powoływanie i udział w komisjach urbanistyczno – architektonicznych, jako organów doradczych,
d) opiniowanie planu zagospodarowania przestrzennego województwa, powiatu i innych gmin,
e) uwzględnianie w studium gminnym ustaleń strategii rozwoju województwa i powiatu, zawartych w planach województwa i powiatu,
f) wydawanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń oraz wszelkich innych informacji dot. planów zagospodarowania i studium zagospodarowania przestrzennego Gminy Zbąszynek;
2) pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych na realizowane zadania prowadzone przez Gminę Zbąszynek, w tym przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie;
3) prowadzenie rozliczenia inwestycji – projektów;
4) prowadzenie spraw w zakresie zagospodarowania i utrzymania porządku na terenie cmentarzy, w tym cmentarzy wojennych i poniemieckich;
5) znajomości zagadnień i zastępstwa na stanowiskach pracy:
a) ds. budownictwa i zamówień publicznych,
b) ds. ochrony środowiska i rolnictwa;
6) promocja gospodarcza, a w szczególności:
a) przygotowywanie ofert inwestycyjnych Gminy Zbąszynek,
b) pomoc techniczna inwestorom w uzgodnionym wcześniej zakresie,
c) współpraca z biurem promocji;
7) budownictwo i inwestycje gminne, a w szczególności:
a) nadzorowanie inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Zbąszynek oraz rozliczanie wspólnie z referatem Budżetowo Finansowym tych inwestycji,
b) nadzorowanie i rozliczanie remontów budynków stanowiących mienie komunalne.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
a) wymiar czasu pracy – pełny etat,
b) rozkład czasu pracy:
poniedziałek 7.30-17.00
wtorek - czwartek 7.30-15.30
piątek 7.30-14.00
c) praca przy komputerze,
d) stanowisko pracy jest zlokalizowane w budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszynku, przy ul. Rynek 1, na parterze, w budynku bez windy,
e) praca wymaga przemieszczania się po kondygnacjach budynku (budynek II piętrowy),
f) możliwość delegowania na szkolenia poza stałe miejsce pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
c) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenia o odbytych studiach),
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
f) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe,
h) podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-09-14 23:59:00
b. Sposób:
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr 12, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa” w terminie do dnia 14 września 2018 r.
Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (dla nadanych pocztą decyduje data stempla pocztowego).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek lub dostarczyć: do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, biuro nr 12, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa” w terminie do dnia 14 września 2018 r.
VII. Informacje dodatkowe:
Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel. (68) 3849140 w. 48 lub 32.
Druk kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz druki oświadczeń, o których mowa w pkt. V ppkt. f, g, h, można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zbąszynek:
http://bip.zbaszynek.pl/371/Inne_druki_i_oswiadczenia/
http://bip.zbaszynek.pl/371/Inne_druki_i_oswiadczenia/
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.zbaszynek.pl w zakładce - Informacje o naborze.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zbąszynek |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jan Makarewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jan Makarewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-24 09:26:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-24 12:38:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-10 11:18:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1525 raz(y) |