ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. gospodarki lokalami

Miejsce pracy: Urząd Miejski Zbąszynek

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Mienia Komunalnego i Geodezji

Data udostępnienia: 2020-07-02

Ogłoszono dnia: 2020-07-02

Termin składania dokumentów: 2020-07-13 17:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2020

Id ogłoszenia: OA.II.210.3.2020

Zlecający: Wiesław Czyczerski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe), przy wykształceniu średnim – wymagany minimum 3-letni staż pracy,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego,
b) umiejętność obsługi oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
c) ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym, w tym:
a)    oddawanie w najem,
b)    sprzedaż lokali na rzecz najemców;
2)    gospodarowanie lokalami użytkowymi na terenie miasta i gminy, w tym:
a)    oddawanie w najem,
b)    sprzedaż lokali na rzecz najemców;
3)    prowadzenie spraw z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
4)    prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia, w tym:
a)    koordynowanie działań z zakresu profilaktyki zdrowotnej,
b)    współpraca ze służbą zdrowia;
5)    prowadzenie spraw z zakresu organizacji i funkcjonowania targowiska miejskiego;
6)    prowadzenie aktualnego zbioru aktów prawnych potrzebnych na zajmowanym stanowisku;
7)    opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza oraz ich realizowanie;
8)    opracowywanie i przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu prowadzonych spraw;
9)    opracowywanie  propozycji i zadań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
10)  terminowe załatwianie skarg, wniosków, petycji i postulatów mieszkańców według swojej właściwości;
11)  sporządzanie sprawozdawczości statystycznej;
12)  zastępstwo na sąsiednim stanowisku pracy ds. ewidencji działalności gospodarczej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  2. rozkład czasu pracy: poniedziałek 7.30-17.00; wtorek - czwartek 7.30-15.30; piątek 7.30-14.00
  3. praca przy komputerze,
  4.  stanowisko pracy jest zlokalizowane w budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszynku przy ul. Rynek 1, na I piętrze, w budynku bez windy,
  5. praca wymaga przemieszczania się po kondygnacjach budynku (budynek II piętrowy) oraz przemieszczania się po terenie gminy Zbąszynek,
  6. możliwość delegowania na szkolenia poza stałe miejsce pracy.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zbąszynku w czerwcu 2020 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  3. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenia o odbytych studiach),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
  6. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego  i umyślne przestępstwa skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-07-13 17:00:00
b. Sposób:
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
lub dostarczyć: do punktu obsługi interesanta Urzędu Miejskiego, mieszczącego się na parterze budynku, z dopiskiem na kopercie:
Nabór na stanowisko Podinspektora do spraw gospodarki lokalami w terminie  do dnia 13 lipca 2020 roku.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
 
Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel. (68) 3849140 w. 38 lub 48.
 
Druk oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz druki oświadczeń, o których mowa
w pkt. 5 lit. c, f, g, można pobrać ze strony biuletynu informacji publicznej Gminy Zbąszynek
w zakładce:
Informacja o terminie i wyborze sposobu przeprowadzenia naboru zostanie przekazana kandydatom telefonicznie, po formalnej weryfikacji złożonych ofert.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.zbaszynek.pl w zakładce - Informacje o naborze.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą w Zbąszynku (66-210) przy ulicy Rynek 1.
Z administratorem można skontaktować się mailowo: urzad@zbaszynek.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@zbaszynek.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zbąszynek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bernadetta Utrata
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-07-02 14:04:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Bernadetta Utrata
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-07-02 14:07:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Bernadetta Utrata
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-27 16:47:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
714 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony