ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. obsługi rady

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zbąszynku

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Ogólno Administracyjny

Data udostępnienia: 2021-06-02

Ogłoszono dnia: 2021-06-02

Termin składania dokumentów: 2021-06-15 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2021

Id ogłoszenia: OA.II.210.2.2021

Zlecający: Wiesław Czyczerski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe),
- przy wykształceniu średnim – wymagany minimum 3-letni staż pracy,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym
    stanowisku,
d) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
     umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego,
b) umiejętność obsługi oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
c) ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- instrukcji kancelaryjnej,
- statutu Gminy Zbąszynek.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    obsługa kancelaryjno – techniczna rady miejskiej i komisji;
2)    prowadzenie rejestru uchwał i wniosków komisji;
3)    przechowywanie oraz bieżące aktualizowanie aktów prawa miejscowego i udostępnianie ich według potrzeb  mieszkańcom gminy;
4)    prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych;
5)    współdziałanie z sołtysami i radami sołeckimi oraz przechowywanie protokołów z zebrań wiejskich;
6)    przygotowywanie i terminowe doręczanie materiałów na konwent, komisje i sesje rady;
7)    zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań itp. realizowanych przez przewodniczącego rady i przewodniczących komisji,
8)    naliczanie diet radnych i sołtysów;
9)    przekazywanie do realizacji uchwał rady i wniosków z komisji, a także terminowe wysyłanie ich do organów nadrzędnych;
10)  prowadzenie ewidencji radnych oraz spraw związanych z ich oświadczeniami majątkowymi;
11)  zamieszczanie informacji i uchwał w biuletynie informacji publicznej oraz na stronie internetowej Gminy Zbąszynek;
12)  współpraca z instytucjami wymiaru sprawiedliwości w sprawie wyboru ławników sądowych;
13) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
14)  opracowywanie  propozycji i zadań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
15)  terminowe załatwianie skarg, wniosków, petycji i postulatów mieszkańców według swojej właściwości;
16)  sporządzanie sprawozdawczości statystycznej;
17)  znajomość zagadnień i zastępstwo na stanowisku pracy ds. ogólno-organizacyjnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
b) rozkład czasu pracy: poniedziałek 7.30-17.00; wtorek - czwartek 7.30-15.30; piątek 7.30-14.00,
c) praca przy komputerze, 
d) stanowisko pracy jest zlokalizowane w budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszynku, przy ul. Rynek 1, na II piętrze, w budynku bez windy,
e) praca wymaga przemieszczania się po kondygnacjach budynku (budynek II piętrowy), 
f) możliwość delegowania na szkolenia poza stałe miejsce pracy. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  3. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenia o odbytych studiach),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
  6. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych 
    i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego  i umyślne przestępstwa skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-06-15 15:30:00
b. Sposób:
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
lub dostarczyć: do punktu obsługi interesanta Urzędu Miejskiego, mieszczącego się na parterze budynku, z dopiskiem na kopercie:
Nabór na stanowisko  Podinspektora do spraw obsługi rady w terminie  do dnia 15 czerwca 2021 roku.
Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
 
Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel. (68) 3910338  lub 3910346.
 
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek

VII. Informacje dodatkowe:

Druk oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz druki oświadczeń, o których mowa w pkt. 5 lit. c, f, g, można pobrać ze strony biuletynu informacji publicznej Gminy Zbąszynek: http://bip.zbaszynek.pl/371/Inne_druki_i_oswiadczenia/ - w zakdładce druki do pobrania/ inne druki i oświadczenia.
Informacja o terminie i wyborze sposobu przeprowadzenia naboru zostanie przekazana kandydatom telefonicznie, po formalnej weryfikacji złożonych ofert.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.zbaszynek.pl w zakładce - Informacje o naborze.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą w Zbąszynku (66-210) przy ulicy Rynek 1.
Z administratorem można skontaktować się mailowo: urzad@zbaszynek.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@zbaszynek.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zbąszynek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bernadetta Utrata
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-02 12:34:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Bernadetta Utrata
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-02 12:43:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Bernadetta Utrata
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-24 13:59:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
551 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony