ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Dodatki mieszkanioweDrukuj informacjęSprawa: Dodatki mieszkaniowe

Szczegóły informacji

Dodatki mieszkaniowe

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Mienia Komunalnego i Geodezji

Ogłoszono dnia: 2013-03-28 10:47:22

Termin załatwienia

Miesiąc od dnia złożenia wniosku

Osoba kontaktowa

Anna Łabęcka

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 18

Telefon kontaktowy

(068) 384 91 40 wew. 34

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru

Urząd Miejski
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek
Biuro nr 18

Wymagane Dokumenty

- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- deklaracja o wysokości dochodów,
- tytuł prawny do zajmowanego lokalu,
- dokumenty stwierdzające wysokość dochodów za ostatnie 3 miesiące,
- dokumenty potwierdzające wysokość wydatków ponoszonych na zajmowany lokal za ostatni miesiąc,
- ostatni rachunek za energię elektryczną oraz oświadczenie dotyczące formy płatności ryczałtu na zakup opału, jeżeli w lokalu nie ma centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody lub instalacji gazu przewodowego.

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji za pośrednictwem organu wydającego decyzję

 

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149)
2. Ustawa z dnia 21 czerwca  2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 180)
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz. U. z 2001 r. nr 156, poz. 1817 z późn. zm. )

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony